Star Wars på Blu ray??
Fra : Lars

Dato : 29-08-08 15:14

Hej, er der nogen der har opdateret info om hvornår Star Wars kommer på Blu ray?
Jeg tænker specifikt på episode 1-3 (de nyeste)

--
Best regards

Lars

Fra : Zeki

Dato : 29-08-08 17:30

"Lars" <nomail@none.com> skrev i en meddelelse
>Hej, er der nogen der har opdateret info om hvornår Star Wars kommer på Blu
>ray?
>Jeg tænker specifikt på episode 1-3 (de nyeste)

Det kan ikke vare længe, da Lucas nok ikke har forventet at han ville få så
lidt succes i år. Først kom den meget middelmådige Indiana Jones 4 og
derefter den mildest talt pinlige biograftegnefilm 'Clone Wars.'

Fra : Peter Larsen

Dato : 29-08-08 21:07

"Zeki" <Zeki@nope.dk> wrote in message

> [...]
> så lidt succes i år. Først kom den meget middelmådige Indiana Jones 4 og
> derefter den mildest talt pinlige biograftegnefilm 'Clone Wars.'

Jeg tror ikke dig og Lucas måler succes på samme måde :)

Fra : Optimus Prime

Dato : 01-09-08 08:30

Zeki skrev:
> Det kan ikke vare længe, da Lucas nok ikke har forventet at han ville få så
> lidt succes i år. Først kom den meget middelmådige Indiana Jones 4 og
> derefter den mildest talt pinlige biograftegnefilm 'Clone Wars.'

Ha ha du har nok ret

Mit kvalificerede gæt er omkring jul 2009 - julesæsonnen plejer at give
nogle af de helt store udgivelser og vi er for tæt på jul i år til at
der ikke ville være begyndt at cirkulere lidt rygter allerede... defor
jeg gætter på 2009...

Traditionen tro kommer der så nok en lettere skrabet udgivelse, som så
følges op med en gen-udgivelse ca. ½ år før der kommer nye og bedre
udgaver... Mon ikke Bluray formatet har en levetid på 10-15år ca og der
skulle vi jo gerne nå at købe de samme film 3-4 gange...

Puha mon det er fordi det er mandag eller fordi jeg har samlet film på 4
forskellige formater nu

Fra : Jim Andersen

Dato : 01-09-08 16:48

"Optimus Prime" <optimus@prime.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skulle vi jo gerne nå at købe de samme film 3-4 gange...
>
> Puha mon det er fordi det er mandag eller fordi jeg har samlet film på 4

Du glemte at der også lige skal være plads til en 3D udgivelse af
sixtologien(?) startende med "Revenge of the Sith" i 2008 (kilde: Anders And
bladet).

/jim