Så fik jeg set Uwe Bolls Postal
Fra : Laziter [9440]

Dato : 25-08-08 00:10

Hold kæft den var sjov.
Jeg er ligeglad med hvad andre mener, men med denne film har Uwe Boll
virkeligt overgået sig selv.
Han tager tykt pis på al den kritik han har fået gennem tiden samt alt hvad
der foregår i verden.
På imdb.com har den en rating på 3.6, det virkeligt lavt, den fortjener
vitterligt 8 eller mere.

Lad det være sagt med det samme, det er ikke seriøs film.
Har man spillet Postal og tror at dette er en filmatisering af samme, så
glem det.
Filmen er en parodi på alt hvad der har med spil at gøre.

Jeg vil helt klart anbefale Postal til folk med humor, den får virkeligt
latteren frem.
Faktisk så meget at det bliver nødvendigt at se den igen for at få alt med.

http://www.imdb.com/title/tt0486640/

Mvh
Benjamin

Fra : Michael 'Silver'

Dato : 25-08-08 21:23

For real? eller bare dig der lider af super ironi?.

Jeg kunne godt finde på at se den, men ligefrem at se den i
biffen......aaahhrr....det kræver virkelig at der er flere som anbefaler den
hvis du selv mener det hehe.

Mvh
Silver.

Fra : Laziter [9440]

Dato : 25-08-08 21:34

"Michael 'Silver'" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Jeg kunne godt finde på at se den, men ligefrem at se den i
> biffen......aaahhrr....det kræver virkelig at der er flere som anbefaler

Jeg så den på DVD.
Men ja, jeg er for real når jeg anbefaler den.
Allerede i starten for man indtryk af hvad der bliver taget tykt pis på.
Nu vil jeg ikke komme med spoilere i stor stil, men lad mig bare sige at jeg
ikke vidste at 9/11 var et uheld

Mvh
Benjamin

Fra : Kim2000

Dato : 25-08-08 22:02

"Laziter [9440]" <laziter@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Allerede i starten for man indtryk af hvad der bliver taget tykt pis på.
> Nu vil jeg ikke komme med spoilere i stor stil, men lad mig bare sige at

Nu kalder du det en komedie, men man har en kraftig mistanke om at Uwe har
ment det hele i fuldt alvor

Fra : Laziter [9440]

Dato : 25-08-08 22:08

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen

> Nu kalder du det en komedie, men man har en kraftig mistanke om at Uwe har
> ment det hele i fuldt alvor

Han har selv en rolle i filmen hvor han laver grin med sig selv og de
påstande der har været oppe omkring ham.
Så nej, jeg tror ikke han mener noget alvorligt med filmen.
Det _er_ en komedie blandet med action og andre elementer.
Men prøv at selv at se den, jeg lover dig et godt grin, eller rettere mange
gode grin.
Min kæreste var ihvertfald godt træt af mig længe inden jeg nåede til
slutningen så meget grinede jeg.
Og nej det er ikke fordi jeg har en letkøbt humor og griner af alt der
bevæger sig.

Mvh
Benjamin

Fra : Michael 'Silver'

Dato : 26-08-08 18:45

> Jeg så den på DVD.

Dvd?....HAPS!.....at finde :).

Takker.

Mvh
Silver.

Fra : Tue Sørensen

Dato : 27-08-08 16:26

On 25 Aug., 22:33, "Laziter [9440]" <lazi...@gmail.com> wrote:

> [...]
> Nu vil jeg ikke komme med spoilere i stor stil, men lad mig bare sige at jeg

Hardly en spoiler, da intro-sekvensen længe har ligget på youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=Vt_tv7t79WY

- Tue (som også har set hele filmen, og rated den til et 3-tal ud af
10)

Fra : Laziter [9440]

Dato : 27-08-08 23:55

"Tue Sørensen" <sorensonian@gmail.com> skrev i meddelelsen

Hardly en spoiler, da intro-sekvensen længe har ligget på youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=Vt_tv7t79WY

- Tue (som også har set hele filmen, og rated den til et 3-tal ud af
10)

---

Meget muligt at der ligger noget på youtube, men jeg ville ikke ødelægge
noget for nogen der måske ikke har set det.

3 ud af 10 er da alt for lidt.
Det er sgu da den sjoveste film der er lavet i nyere tid.
Ok et nyt kunstnerisk fænomen er den ikke, men man skal godt nok være en
kedelig person hvis man ikke griner mange gange undervejs.

Mvh
Benjamin

Fra : Kim2000

Dato : 28-08-08 15:44

"Tue Sørensen" <sorensonian@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

http://www.youtube.com/watch?v=Vt_tv7t79WY

- Tue (som også har set hele filmen, og rated den til et 3-tal ud af

svar:

Det er en god intro, nok til jeg ser den.

Fra : Tue Sørensen

Dato : 28-08-08 07:03

On 28 Aug., 00:55, "Laziter [9440]" <lazi...@gmail.com> wrote:
> [...]
> noget for nogen der måske ikke har set det.
>
> 3 ud af 10 er da alt for lidt.
> Det er sgu da den sjoveste film der er lavet i nyere tid.

Nå, synes du det? Tjah, hvis man kan li' den slags...

Et 3-tal betyder da også at jeg grinede af måske 30% af jokes'ene...

- Tue

Fra : Laziter [9440]

Dato : 28-08-08 14:34

Et 3-tal betyder da også at jeg grinede af måske 30% af jokes'ene...

---

Hehe ok point well said.
Ja jeg skal jo ikke bestemme hvad andre skal kunne lide

Mvh
Benjamin

Fra : Tue Sørensen

Dato : 28-08-08 16:00

On 28 Aug., 16:44, "Kim2000" <kim2...@surfer.dk> wrote:

> [...]
> 10)
>
> svar:
>
> Det er en god intro,  nok til jeg ser den.

Resten af filmen er ikke ligeså god.

- Tue

Fra : Michael 'Silver'

Dato : 29-08-08 00:39

> [...]
> virkeligt overgået sig selv.
> Han tager tykt pis på al den kritik han har fået gennem tiden samt alt

HAHAHA!!, fed film, ja den er sgu helt ok :D, rart at manden har sans for
humor :D.

Tak for heads-up. :)

Mvh
Silver.