Flash filer til nokia 3210 v.5.31
Fra : Dan Sørensen

Dato : 17-07-01 17:11

Er der en der vil være behjælpelig med de filer der er nødvendige for at
flashe min nokia 3210 v.5.31?
Please den er død efter et mislykket forsøg.

Til dem der ikke vil sende filerne,så behøver i ikke svare at i kan unlocke
den for XXX Kr.

Med venlig hilsen (og i håbet om der er en venlig sjæl der ikke straks ser
$$$$
Dan Sørensen
danfs@stofanet.dk

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 17-07-01 23:32

Dan Sørensen skrev:

> Er der en der vil være behjælpelig med de filer der er nødvendige for
> at flashe min nokia 3210 v.5.31?

Hvad for filer? backup? Jeg har kun fundet nogle med Polsk sprog og det er
vel ikke det der skal til er det?

> Please den er død efter et mislykket forsøg.

Husk, tag altid backup... (ja, ja jeg ved du ikke kan tage backup af en
N3210 5.31) for så kan du se hvad for en, chip der sidder i skidtet og
derfor kan du bruge den rigtige *.tia fil....

> Til dem der ikke vil sende filerne,så behøver i ikke svare at i kan
> unlocke den for XXX Kr.

Det her har ikke kostet dig en rød reje...
Men hvis du får fingrene i en backup så husk lige EMIE nummeret...

/bm

--
Jeg unlocker din Nokia mobil telefon for 100 kr.
og det er incl. porto tilbage til dig, og på nogle modeller