"Den anden søster" < hvad er original titl~
Fra : Dopedog

Dato : 21-08-08 12:44

Hejsa.

En veninde af mig har set en reklame for en amerikansk (eller ihvertfald
ikke dansk) film som hedder "Den anden søster" på dansk. Det er en ny film.
Jeg søgte på IMDB efter "the other sister" men der kommer der kun en fra 99
frem .. Er der nogen der ved hvad originaltitlen på den, nye, Den anden
søster er ?

Fra : Sybil

Dato : 21-08-08 12:51

"Dopedog" <cm_dopedog@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> fra 99 frem .. Er der nogen der ved hvad originaltitlen på den, nye, Den

http://www.imdb.com/title/tt0467200/

Majken

Fra : Lyhn

Dato : 21-08-08 12:51

Dopedog wrote:
> [...]
> kommer der kun en fra 99 frem .. Er der nogen der ved hvad
> originaltitlen på den, nye, Den anden søster er ?

Jeg fandt denne her i en google søgning:

The Other Boleyn Girl (2008)
http://onfilm.dk/Film/FilmInfo.aspx?FilmId=15098
http://www.imdb.com/title/tt0467200/

Mon det er den? Det er ihvertfald en ret ny flim.

Fra : Max

Dato : 21-08-08 16:04

Hej Lyhn

> The Other Boleyn Girl (2008)

> Mon det er den? Det er ihvertfald en ret ny flim.

Det er ihvertfald det der står på plakaten.

--
Mvh Max

Fra : Dopedog

Dato : 24-08-08 12:36