Venner for altid
Fra : Gaby

Dato : 21-08-08 00:14

Kære NG

Jeg leder efter den meget populære danske film "Venner for altid" som kom
frem i 80'erne.
Jeg har søgt på internettet, men kan kun finde den til salg i på udenlandske
filmsites.
Ved nogen om filmen fåes i Danmark (enten på dvd eller VHS - jeg kan bruge
begge dele) - eller har den og vil sælge - så skriv endeligt

Mange lyse hilsner

Gabrielle

Fra : Laziter [9440]

Dato : 21-08-08 00:56

"Gaby" <heksemutter@(FJERNDETTE)mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Ved nogen om filmen fåes i Danmark (enten på dvd eller VHS - jeg kan bruge
> begge dele) - eller har den og vil sælge - så skriv endeligt

Laserdisken er dansk, de har den ikke på lager men kan få den hjem til dig:
http://www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=4797131094143287

Du skal bare lige være opmærksom på at det så bliver en R1 udgave du får.
Stadig med dansk tale.

Mvh
Benjamin

Fra : Gaby

Dato : 21-08-08 16:01

Hej Benjamin
Tusind tak for dit svar - det var kvikt :0)
Så vidt jeg kan læse mig frem til, kan jeg dog ikke afspille R1 på min dvd -
desværre.

Mange lyse hilsner
Gabrielle

Måske spørge

Fra : Laziter [9440]

Dato : 21-08-08 16:12

> Hej Benjamin
> Tusind tak for dit svar - det var kvikt :0)
> Så vidt jeg kan læse mig frem til, kan jeg dog ikke afspille R1 på min
> dvd - desværre.

Det var så lidt
Du kan muligvis låse din dvd-afspiller op så du kan afspille alle regioner.
Du kan søge efter koder til den her:
http://www.videohelp.com/dvdhacks

Bare skriv mærket på din afspiller ind i søgefeltet og find din model.
Hvis du er heldig så er der en kode du kan indtaste vha. fjernbetjeningen.

Mvh
Benjamin

Fra : Gaby

Dato : 21-08-08 22:14

> [...]
>
> Bare skriv mærket på din afspiller ind i søgefeltet og find din model.
> Hvis du er heldig så er der en kode du kan indtaste vha. fjernbetjeningen.

Kære Benjamin

Tusind tak for link og hjælp. Min maskine er desværre for gammel, men linket
er gemt og vil blive anvendt, når jeg får købt mig en "bambus" dvd :0)

Mange hilsner
Gabrielle