Søger titel
Fra : Nana Sørensen

Dato : 19-08-08 18:33

Hej gruppe...

Leder efter en films titel. Den har været vist mange gange i TV, så ny er
den nok ikke.

En mand og en kvinde kører langt og stopper på en tank. Manden er inde og
handle/ er væk i et par minutter og pludselig er hans kæreste væk. Det er en
lille støvet tank, sådan øde, men væk er hun. Han leder så efter hende,
selvom der ikke er nogle spor. Jeg syntes at Jeff Bridges er med.
Hjælp?

Mvh. Nana

Ps. Har forsøgt at bruge søgefunktionen på imdb, men kan sgu ikke finde ud
af at bruge den.

Fra : Holst

Dato : 19-08-08 18:38

Nana Sørensen wrote:

> Ps. Har forsøgt at bruge søgefunktionen på imdb, men kan sgu ikke finde ud
> af at bruge den.

Jeg tastede 'Jeff Bridges' ind og blandt hans film fandt jeg
'Vanishing', der jo godt kunne lyde som titlen på den film, du søger:

http://www.imdb.com/title/tt0108473/

og så et hurtigt opslag i Wikipedia om den film:

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Vanishing_(1993_film)

afslører, at det vist er din film.

Fra : Nana Sørensen

Dato : 19-08-08 18:45

"Holst" <newsfeb08@shelter.dk> wrote in message

> Jeg tastede 'Jeff Bridges' ind og blandt hans film fandt jeg 'Vanishing',
> der jo godt kunne lyde som titlen på den film, du søger:

Det er den. Og jeg fandt ud af at bruge actor-funktionen sekundet efter.
Men tak. Lynhurtig service.

Fra : Kim2000

Dato : 19-08-08 19:16

"Nana Sørensen" <nana@sletdetherphobia.dk> skrev i en meddelelse

> "Holst" <newsfeb08@shelter.dk> wrote in message

> Det er den. Og jeg fandt ud af at bruge actor-funktionen sekundet
> efter. Men tak. Lynhurtig service.

Men tager jeg helt fejl, hvis jeg siger Kurt Russel har lavet en med meget
lignende handling?

Fra : Heidi

Dato : 19-08-08 20:16

Kim2000 wrote:

> Men tager jeg helt fejl, hvis jeg siger Kurt Russel har lavet en med
> meget lignende handling?

Du tager ikke fejl - han har været med i Breakdown
http://www.imdb.com/title/tt0118771/

--
Heidi

Fra : Heidi

Dato : 19-08-08 20:18

Nana Sørensen wrote:
> "Holst" <newsfeb08@shelter.dk> wrote in message

> Det er den. Og jeg fandt ud af at bruge actor-funktionen sekundet
> efter. Men tak. Lynhurtig service.

Og Vanishing skulle vist være en remake af en hollandsk film (Spoorloos
http://www.imdb.com/title/tt0096163/), som efter sigende skulle være
endnu bedre.

--
Heidi

Fra : Holst

Dato : 19-08-08 21:03

Heidi wrote:

> Og Vanishing skulle vist være en remake af en hollandsk film (Spoorloos
> http://www.imdb.com/title/tt0096163/), som efter sigende skulle være
> endnu bedre.

Ja, det står i det Wikipedia-link, jeg postede.

Amerikanske remakes har jo altid ry for at være dårligere end
originalen. Jeg er bare ikke sikker på, det altid er sandt.

Fra : Kim2000

Dato : 20-08-08 13:27

"Holst" <newsfeb08@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, det står i det Wikipedia-link, jeg postede.
>
> Amerikanske remakes har jo altid ry for at være dårligere end originalen.
> Jeg er bare ikke sikker på, det altid er sandt.

Tja, Nattevagten var i hvert fald langt bedre på dansk end i
Hollywoodudgaven, mens jeg ikke brød mig om The ring på japansk, nok smag og
behag, men jeg får næppe set en hollandsk film uanset dens kvaliteter.

Fra : Laziter [9440]

Dato : 20-08-08 14:44

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen

> men jeg får næppe set en hollandsk film uanset dens kvaliteter.

Det er lidt synd, for denne her hollandske film er faktisk ret god:
http://www.imdb.com/title/tt0086543/

Den blev vist i TV for en del år siden og jeg var ganske godt underholdt da
jeg så den.

Mvh
Benjamin

Fra : Søren Blom

Dato : 20-08-08 01:17

"Nana Sørensen" <nana@sletdetherphobia.dk> skrev

> Det er den. Og jeg fandt ud af at bruge actor-funktionen sekundet
> efter. Men tak. Lynhurtig service.

Pudsigt du søger en film, der blev vist i weekenden

--
Venlig Hilsen

Søren Blom
soren@blom.dk
mail med spamfilter besvares ikke

Fra : Laziter [9440]

Dato : 20-08-08 01:26

"Søren Blom" <soren@blom.dk> skrev i meddelelsen
> "Nana Sørensen" <nana@sletdetherphobia.dk> skrev

> Pudsigt du søger en film, der blev vist i weekenden

Det kan være at Nana har det som jeg, ikke ser meget TV og derfor ikke
tjekker programmet

Mvh
Benjamin

Fra : Nana Sørensen

Dato : 20-08-08 14:48

"Laziter [9440]" <laziter@gmail.com> wrote in message

> "Søren Blom" <soren@blom.dk> skrev i meddelelsen

> Det kan være at Nana har det som jeg, ikke ser meget TV og derfor ikke
> [...]

Faktisk var det til en ven som så lidt af den, og gerne ville se den igen.
Men jeg ser ganske rigtigt ikke ret meget tv.