Real life batman!
Fra : saneman

Dato : 19-08-08 13:46

http://the_twinz.tripod.com/batman.htm

Er der mon flere lignende historier?

Fra : Holst

Dato : 19-08-08 14:37

saneman wrote:

> http://the_twinz.tripod.com/batman.htm
>
> Er der mon flere lignende historier?

Det er da godt, han ikke tror, han er Spiderman eller Superman.

Fra : Optimus Prime

Dato : 20-08-08 07:25

saneman skrev:
> http://the_twinz.tripod.com/batman.htm

Ha ha mon det er det der menes med life immitating art?

Dagens sjoveste

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 20-08-08 17:06

saneman <asdff@asd.com> declared in:
48aac7d0$0$90274$14726298@news.sunsite.dk :
> http://the_twinz.tripod.com/batman.htm

Ingen dato for historiens udgivelse.

»a police insider said«
- hvem?

»he broke up an armed robbery at a fast-food restaurant«
- han var tilfældigvis i nærheden?

»the police source said«
- hvem?

»Officials are unsure how to deal with the crimefighter«
- Nå! Loven er ellers ganske klar på området.

»who has gained a devoted cult following in some New York neighborhoods«
- Og alligevel er dette det første vi hører om det?

»if we throw him in jail we'll look like the bad guys«
- Og?

»the anonymous policeman said«

»Police psychologists say«
- hvem?

»One couple said«
-hvem?

»they were being mugged when the Batman jumped out from behind a tree«
- Han var tilfældigvis lige bag et træ i nærheden?

»By GEORGE PIKE«
- hvem?

»Weekly World News«
Aaahh... Så det er en 100% opdigtet historie. Det forklarer en del.

> Er der mon flere lignende historier?
Masser.
Se f.eks. dette flotte billede af Bat-boy!
http://www.cynical-c.com/archives/bloggraphics/BatBoyFBI.jpg

http://en.wikipedia.org/wiki/Weekly_World_News

Fra : Kim2000

Dato : 20-08-08 20:41

"Thomas Hejl Pilgaard" <pilgaard@tele2adsl.dk.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Masser.
> Se f.eks. dette flotte billede af Bat-boy!

Nu har vi jo set i MIB at det er i disse aviser man skal læse sandheden

Disse artikler har højst i nærheden af skyggen af sandheden i sig, måske at
man har hørt om et røveri i den ene ende af byen på vej på arbejde og ens
6-årig dreng sagde engang, når jeg bliver stor banker jeg røverne som
Batman. Vupti, så har vi en historie.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 21-08-08 01:38

Thomas Hejl Pilgaard wrote:

> Masser.
> Se f.eks. dette flotte billede af Bat-boy!
> http://www.cynical-c.com/archives/bloggraphics/BatBoyFBI.jpg
>
> http://en.wikipedia.org/wiki/Weekly_World_News

Og så er det jo, ved denne lejlighed svært at komme udenom ham her
http://pixyland.org/peterpan/

Fra : John Hinge

Dato : 21-08-08 07:39

On 21 aug 2008 Robert Eriksen was heard to say:

> Og så er det jo, ved denne lejlighed svært at komme udenom ham her
> http://pixyland.org/peterpan/

Det var ikke spor pænt gjort.. Det var jo ikke som om andre havde
postet links til f.eks Star Wars Boy eller Tron Guy

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"You're basing your Pixie Faerie on Vin Diesel ? I'll say it again..