Film efterlyses
Fra : EL-Trikker

Dato : 09-08-08 21:47

Hej

Så en film i biografen får nogle år siden..

Jeg kan ikke 100% huske handlingen, men ca. sådan:

vi er i en stoby, ca. nutid / fremtid, og udenlandsk.. varm lava kommer op
fra undergrunden og truer med at udslette hele byen.. kloak vandet koger og
skyder brønddæksler op overalt og alt er kaos.. men til slut i filmen redder
en team hele byen ved at (jeg mener) de laver (sprænger) en kanal lavane
løber i, og ud i vandet, og det hele bliver kølet ned..

Nogle der kan hjælpe med en tittel, selvom beskrivelsen ikke var for god..

//Brian

Fra : Max

Dato : 09-08-08 21:54

Hej

> Nogle der kan hjælpe med en tittel, selvom beskrivelsen ikke var for
> god..

Måske en af disse

http://geology.about.com/od/geo_movies/a/aa_042797movies.htm

--
Mvh Max

Fra : Kim2000

Dato : 09-08-08 22:14

> Hej

> Måske en af disse
>
> http://geology.about.com/od/geo_movies/a/aa_042797movies.htm

Ja, det er den med Tommy Lee Jones (Volcano)

Fra : Jesper

Dato : 09-08-08 23:58

EL-Trikker <eltrikker@REMOVEgmail.com> wrote:

> [...]
> løber i, og ud i vandet, og det hele bliver kølet ned..
>
> Nogle der kan hjælpe med en tittel, selvom beskrivelsen ikke var for god..

Storbyen er Los Angeles og filmen hedder Volcano
--
Jesper
A dollar in aid to the third world not spend on

Fra : Per Andersen

Dato : 12-08-08 09:29

Vulcano ?

Fra : EL-Trikker

Dato : 16-08-08 15:15

Syntes den er for gammel til at være den.. men må prøve at se den,..

//Brian

Fra : Mads

Dato : 16-08-08 16:41

On Sat, 16 Aug 2008 16:14:45 +0200, "EL-Trikker"
<eltrikker@REMOVEgmail.com> wrote:

>Syntes den er for gammel til at være den.. men må prøve at se den,..
>
>//Brian

Jeg tror nu også det er Volcano med Tomme Lee Jones.
Jeg husker især scenen med de flyvende kloakdæksler.
Den har været vist på diverse danske kanaler adskillige gange.

Fra : EL-Trikker

Dato : 16-08-08 17:29

Det er sikkert rigtigt.. jeg må prøve at se den..

//Brian