"Dagens Helt" med Peter Belli ?
Fra : Peter Heide

Dato : 09-08-08 21:46

Søren Fauli´s film med Peter som bus-chaffør . Kan det virkelig være rigtigt
at den ikke er til tilgængelig ?

Har lige fundet den på et VHS optaget fra TV. den er virkelig meget meget
morsom-

Ja. Jeg kunne godt finde på at at rippe båndet og
...............torrent......jeg er ligeglad.

Fra : Laziter [9440]

Dato : 09-08-08 23:14

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i meddelelsen

> Ja. Jeg kunne godt finde på at at rippe båndet og
> ..............torrent......jeg er ligeglad.

Gør det! Gør det!
Jeg skal nok hente og seede efterfølgende

Jeg har lige hentet en flok gamle VHS rips hjem da jeg ikke har kunnet finde
dem på DVD.
På det område har jeg altså ingen skrupler mht. downloads af film.
Hvis filmselskaberne ikke selv vil udgive dem på DVD så må man ty til andre
måder at få filmene på.

Mvh
Benjamin

Fra : Peter Heide

Dato : 10-08-08 01:58

"Laziter [9440]" <laziter@gmail.com> skrev i meddelelsen

> "Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i meddelelsen

> Gør det! Gør det!
> Jeg skal nok hente og seede efterfølgende

ha-ha, jeg gør det sgu´ . Det er et lille komisk stykke med Peter Belli i
een af hans bedste roller imho. Giver dig et prej via gmail når den er klar.

Fra : Ukendt

Dato : 10-08-08 13:33

> ha-ha, jeg gør det sgu´ . Det er et lille komisk stykke med Peter Belli i
> een af hans bedste roller imho. Giver dig et prej via gmail når den er
> klar.

Me too.

kimilar

Fra : Peter Heide

Dato : 11-08-08 01:36

Nu når vi er ved VHS så fandt jeg også nogle købe VHSer fra DR med Panduro´s
60er og 70er TV stykker. Blandet andet een med Jesper Klein som bøsse.
Holder sgu 100% de gamle stykker.

Op i røven med hvad Henrik Palle fra Politiken mener om den sag !

Fra : Laziter [9440]

Dato : 11-08-08 02:42

> [...]
> bøsse. Holder sgu 100% de gamle stykker.
>
> Op i røven med hvad Henrik Palle fra Politiken mener om den sag !

Aye !
Lad os bare få nogle af de gode gamle smidt op som torrents.
Der er båndbredde nok her til at holde et par stykker i live et stykke tid
hehe.
Du smider bare torrent link(s) til min gmail når du har noget klar, så er
jeg der med min klient

Mvh
Benjamin