Spørgsmål ang. udlevering af unlock-koden ~
Fra : Raz

Dato : 14-07-01 13:27

Hejsa.

Tænkte på følgende:

Jeg har haft abonnement hos Telia i over 6mdr.... Oprettede abonnementet
uden at købe en tlf'n. Idag købte jeg så en 3310 der er SIM-låst til
Teledanmark. Er det mon muligt at ringe ind til Telia og få udleveret
unlock-koden, og bruge den til 3310'eren? Eller kan de, hos Telia, se på
IMEI-nummeret, at det ikke er deres?

Venligst,

Rasmus Oluf Conrad Nielsen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 14-07-01 13:31

Raz skrev:

>Tænkte på følgende:

Allerførst, er du ikke flink KUN at sende sådanne indlæg på usenet, og
ikke en kopi privat?

> [...]
>Teledanmark. Er det mon muligt at ringe ind til Telia og få udleveret
>unlock-koden, og bruge den til 3310'eren?

Telia har ikke koden, det har Tele Danmark.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : Raz

Dato : 14-07-01 13:42

> Allerførst, er du ikke flink KUN at sende sådanne indlæg på usenet, og
> ikke en kopi privat?

Jo det er jeg Jeg var bare af den opfattelse, at du havde ret meget styr
på sådan noget, og jeg var lidt desperat, så jeg tillod mig det... Men skal
da nok undlade det fremover..

> Telia har ikke koden, det har Tele Danmark.

Tak.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 14-07-01 13:40

Raz skrev:

>Jo det er jeg Jeg var bare af den opfattelse, at du havde ret meget styr
>på sådan noget

Men jeg læser jo også her i gruppen.

>og jeg var lidt desperat, så jeg tillod mig det...

Det er bare ufedt når der er mange andre der gør det også. Det er
spild af tid og båndbredde at jeg skal læse samme spørgsmål både på
mail og på news. Desuden foretrækker jeg min mail til ting direkte
stilet til mig.

>Men skal
>da nok undlade det fremover..

Fino :)

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Raz

Dato : 14-07-01 13:57

Lasse Hedegaard skrev:

> [...]

I know, men efter jeg har fået ADSL hos Teledanmark, så er det ikke altid
mine indlæg bliver sendt til nyhedsgrupperne... Troede heller ikke det var
tilfældet her... Men mit indlæg blev det dog alligevel Havde dog
allerede sendt en mail til dig, da jeg ikke regnede med mit indlæg kom i NG.

Ha en fortsat god dag

Venligst,
Rasmus Oluf Conrad Nielsen