hjælp
Fra : Søren Kay

Dato : 14-07-01 12:01

Er der en venlig sjæl der gider give en amatør en hjælpende hånd. Jeg har
købt et flash kabel og fået et software program fra samme sted, og skal
prøve at unlocke en Ericsson A2618s.
Når jeg forbinder mobil og pc sammen og starter programmet op sker der ikke
noget, hvad gør jeg galt?

mvh. Søren

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 14-07-01 13:37

Søren Kay skrev:

> Er der en venlig sjæl der gider give en amatør en hjælpende hånd. Jeg
> har købt et flash kabel og fået et software program fra samme sted, og
> skal prøve at unlocke en Ericsson A2618s.

Jeg har kun prøvet A2628s, men hvad er forskellen...?

> Når jeg forbinder mobil og pc sammen og starter programmet op sker der
> ikke noget, hvad gør jeg galt?

Trykker du kort på NO? Dette skal du gøre ellers sker der ikke en pind....

/bm

--
Jeg unlocker din Nokia mobil telefon for 100 kr.
og det er incl. porto tilbage til dig, og på nogle modeller

Fra : Søren Kay

Dato : 14-07-01 14:43

Hvis du tænker på ericsson tool v1,7,
så trykker jeg på NO, og der sker ikke noget . Der kommer en timtout

mvh. Søren

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 14-07-01 14:55

Søren Kay skrev:

> Hvis du tænker på ericsson tool v1,7,
> så trykker jeg på NO, og der sker ikke noget . Der kommer en timtout

Nå, okay.... det lyder lidt sært men jeg kan prøve at sende et andet program
til dig. Hvis du skriver en mail på: GSMUnlockDK@c.dk

/bm