bbbb
Fra : valhalla

Dato : 23-07-01 07:59

virjker ikke

Fra : Jes Vestervang

Dato : 23-07-01 23:29

valhalla skrev:

> virjker ikke

Jo, det g'r saa!!!! (hvilket man ikke kan sige om mit aa
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Steffler

Dato : 24-07-01 15:13

Jes Vestervang wrote:

> Jo, det g'r saa!!!! (hvilket man ikke kan sige om mit aa

Og heller ikke dit Ø/ø

/S

Fra : Anders Vinther

Dato : 24-07-01 17:27

Dit 'a' ser da ud til at virke dobbelt så godt som mit... hvordan med dit å?

Anders

Fra : Jes Vestervang

Dato : 25-07-01 20:27

Anders Vinther skrev:

> Dit 'a' ser da ud til at virke dobbelt s�godt som mit... hvordan med
dit �

> Anders
>
> Steffler <steffen.hansen@dba.dk> wrote in message

Og dit ø ser ikke for godt ud i min newsreaders editor, men i læsevinduet
ser det da meget fint ud... Det må jeg vist hellere lige få ordnet

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Steffler