Pelargonier
Fra : Mikkel Bierberg-Pett~

Dato : 13-09-08 20:37

Jeg er den for første gang blevet ejer af en hel del pelargonier i år.
Hvordan opbevarer jeg dem til vinter?
Jeg har kun en kælder hvor der ikke er særligt køligt eller et udhus hvor
der ingen varme er.
Skal de evt lægges i termokasser ude i udhuset, skal de op af potterne osv
osv.
Hilsen
Mikkel

Fra : Jørgen

Dato : 14-09-08 06:58

Mikkel Bierberg-Petterson wrote:

> [...]
> der ingen varme er.
> Skal de evt lægges i termokasser ude i udhuset, skal de op af potterne osv
Måske et plantehotel er sagen. Det koster omkring kr 500,- for en vinter.

- jørgen

Fra : Jørgen

Dato : 14-09-08 08:38

Jørgen wrote:

> Måske et plantehotel er sagen. Det koster omkring kr 500,- for en vinter.

- pr kvadratmeter

- jørgen