Loka briketter
Fra : Linda

Dato : 11-09-08 15:48

Hej

Hvor på Sjælland finder man LOKA briketter
billigst,vi skal bruge ca 10 paller , så der der
kan sikkert spares lidt ved at se sig om

kh Linda

Fra : Ukendt

Dato : 11-09-08 16:16

"Linda" <iksvaerre@meail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Hvor på Sjælland finder man LOKA briketter
> billigst,vi skal bruge ca 10 paller , så der der
> kan sikkert spares lidt ved at se sig om
>
> kh Linda

Hej Linda

Om det er billigt ved jeg ikke, men hans priser er flydende, dvs. De stiger
lige nu, hvor der er run på.
Og lidt med hvor de skal hen osv.

Jeg har lige, her idag, bestilt 2 paller her http://www.tonnyb-pedersen.dk/

For 3800 dkk.

Ham har jeg købt fra de sidste 3 år.

Mvh Allan

Fra : Is

Dato : 12-09-08 13:55

Kender ikke prisen i år

men har tidligere købt dem her:

Arne Lundgreen, vognmd.Tlf. 57643027

Sørupvej 5 Vetterslev 4100 Ringsted

Erik Isager

Fra : Ann

Dato : 12-09-08 11:36

On 11 Sep., 16:48, "Linda" <iksvae...@meail.dk> wrote:
> Hej
>
> Hvor på Sjælland finder man LOKA briketter
> billigst,vi skal bruge ca 10 paller , så der der
> kan sikkert spares lidt ved at se sig om
>
> kh  Linda

Hej Linda
du kan prøve at ringe til Loka og spørge hvor de nærmeste forhandlere
er

http://www.loka-bio.dk/levering.asp

hilsen

Ann

Fra : info@fyrogspar.dk

Dato : 18-09-08 07:21

> [...]
>
> Hvor på Sjælland finder man LOKA briketter
> billigst,vi skal bruge ca 10 paller , så der der
> kan sikkert spares lidt ved at se sig om

Hej Linda
*Skal* det være Loka? Vi kan på http://fyrogspar.dk tilbyde hårde
træbriketter med nøjagtig samme brændværdi - til billigere penge. Det
er kvalitetsbriketter fra en af landets største importører. Mit bud er
at du kan spare et par tusinde kroner - vi har priser på varene, så du
kan selv checke op på det. Skal du bruge 10 paller kan der måske også
handles lidt yderligere...
vh Kurt