Faste afgifter på naturgas ?
Fra : C. Caspersen

Dato : 07-09-08 21:50

Er der faste afgifter på naturgas (ligesom fjernvarme) eller afregner man
kun det aktuelle forbrug i m3 ?

Grunden til spørgsmålet er, om det kan betale sig at installere solvarme.
Jeg mener, at det må være en god forretning, såfremt man kun betaler pr. m3.

Fra : Max

Dato : 07-09-08 22:09

Hej C.

> Er der faste afgifter på naturgas (ligesom fjernvarme) eller afregner
> man kun det aktuelle forbrug i m3 ?

Prøv at kikke på din regning.

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 08-09-08 09:03

Hej,
Lidt tyndt svar - det kunne jo være vedkommende ikke har naturgas!

Ved ikke om det er ens ved alle gasselskaber, men for Naturgas Midt Nord
gælder at min. betaling er kr. 1.500,- uanset m3 - forbrug.
--
Venlig hilsen
Ole "Toggal" Juhl (Storefut)

Fra : Jørgen

Dato : 08-09-08 17:18

"Ole \"Toggal\" Juhl" <olepunktumjuhlsnabelAtoggalpunktumdk> wrote:

> [...]
>
> Ved ikke om det er ens ved alle gasselskaber, men for Naturgas Midt Nord
> gælder at min. betaling er kr. 1.500,- uanset m3 - forbrug.

I HNG er der kun variable afgifter http://hng.naturgas.dk/privat/gaspriser
men en ny stikledning koster kr. 15.000,-
http://hng.naturgas.dk/privat/bliv-kunde/eltilgas

- jørgen