Larver i piletræ
Fra : Kirsten

Dato : 03-09-08 10:55

Hej Gruppe !

Jeg har et håndflettet piletræ stående i en potte.
Nu har jeg lige opdaget en masse grøn/gule laver med sort hoved, er igang
med at tage for sig af træet ... de skræller simpelthen bladene helt af.
Hvad er det for larver, er der nogen som ved det ? Og hvordan kommer jeg dem
bedst til livs ?

På forhånd tak,
Kirsten Greisholm

Fra : Ole V Jensen

Dato : 03-09-08 17:19

Kirsten <k.tg@live.dk> wrote:

> Hvad er det for larver, er der nogen som ved det ? Og hvordan kommer jeg dem
> bedst til livs ?

Jeg ved ikke hvad det er for nogle larver, men det lyder som om træet
ikke er særligt stort?
Kan du ikke bare pille dem af?
Eller har du mulighed for at spule dem af med en vandslange?

mvh
Ole-J