Mogens Danmark skydedørsgarderober
Fra : Optimus Prime

Dato : 02-09-08 07:49

Mogens har nogle meget kraftige (22mm) indvendige dele og i modsætning
til de fleste andre producenter, så leveres delene som løse indvendige
gavle med tilhørende låger.
Det gør det meget flexibelt og umiddelbart virker det meget stabilt i
deres udstilling; men der mangler jo en bagbeklædning til at holde
sammen på det hele, hvilket gør mig lidt betænkelig...

Nogen som har investeret i deres invendige dele og kan sige
positivt/negativt om det?

Evt. anden leverandør, som tilbyder invendige dele i valgfri højde vil
jeg gerne høre om (da min lofthøjde på 218cm er "uheldig" i forhold til
de fleste standard skabe)

Fra : Optimus Prime

Dato : 02-09-08 08:11

Og jeg mente Mogensen Danmark altså