kompakt sovepose - hvorhenne?
Fra : Filip

Dato : 01-09-08 19:54

Er der nogen som ved hvor man kan finde de der kompakte soveposer som næsten
intet fylder? Gerne i Århus området. Har I nogen ide om hvad de koster?

Filip

Fra : søren brix

Dato : 01-09-08 19:59

"Filip" <filipravn@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Er der nogen som ved hvor man kan finde de der kompakte soveposer som
> næsten intet fylder? Gerne i Århus området. Har I nogen ide om hvad de
> koster?
>
> Filip

hej

prøv spejdersport, friluftsland, toursport, de har alle både fysiske
forretninger i århus men også en hjemmeside prøv dem

vh

Søren

Fra : Holst

Dato : 01-09-08 20:10

Filip wrote:

> Er der nogen som ved hvor man kan finde de der kompakte soveposer som næsten
> intet fylder? Gerne i Århus området. Har I nogen ide om hvad de koster?

Spejdersport, http://www.spejdersport.dk, vil være et godt bud, men
ellers ved jeg, at der også er andre friluftsbutikker i Århus.

Fra : Janner

Dato : 02-09-08 18:24

"Holst" <newsfeb08@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Yes sir her http://www.wolfcamper.dk/ brugt af motorcykelfolket incl. mig
selv.
Giv dem et ring for nærmeste forhandler, der er mange motorcykel forhandlere
der har dem
og lur mig om der ikke også er en i Aarhus der ligger inde med et sortiment.
Ellers er der ihvertfald Frankies MC i Randers.

Soveposerne kan MEGET varmt anbefales ligesom deres ligge underlag samt
telte.

/Jan

Fra : SB

Dato : 03-09-08 16:39

"Janner" <baumspieler@NOTVALID.NONO> skrev i en meddelelse

> [...]
> Ellers er der ihvertfald Frankies MC i Randers.
>
> Soveposerne kan MEGET varmt anbefales ligesom deres ligge underlag samt

Bruger også en wolfer sovepose når jeg er på MC tur, fylder ikke meget, og
vejer heller ikke ret meget

Søren

Fra : Steen Andersen

Dato : 03-09-08 20:22

Jeg har en pose fra wolf-camper til sommer-/indebrug. Den fylder det samme
som 2 par strømer når den er pakket sammen, det må siges at være ok

-Steen

Fra : Jacob Ask

Dato : 02-09-08 20:16

Filip wrote:
> Er der nogen som ved hvor man kan finde de der kompakte soveposer som næsten
> intet fylder? Gerne i Århus området. Har I nogen ide om hvad de koster?
>
> Filip

Hvis det ikke nødvendigvis skal være en murstens-forretning så kan jeg
godt anbefale snugpak (som fås i mange forskellige størrelser).

Jeg har købt min (softie merlin 3:
http://www.snugpak.com/index.php?MenuID=93-101&ItemID=14) hos
armywear.dk - som har en udemærket service.

Mvh
Jacob Ask