Pris på Bilka's Ligusterhække
Fra : Jan

Dato : 31-08-08 14:58

Er der tilfældigvis en venlig sjæl som (tilfædigvis kender og) kan oplyse
mig prisen på Bilka's ligusterhække Underligt nok fremgår det ikke af
Bilka's hjemmeside (bestillingsvarer etc). De fører dem vist i 3 størrelser:
small (50-70 cm), medium og large. Umiddelbart er det bare de små jeg vil
købe.

Fra : Jørgen

Dato : 31-08-08 16:00

Jan wrote:

> [...]
> Bilka's hjemmeside (bestillingsvarer etc). De fører dem vist i 3
> størrelser: small (50-70 cm), medium og large. Umiddelbart er det bare de

Det står midt på siden under Produkter, Blomster og planler, Forsalg på
Hækplanter

Her er priserne:
50-80 cm 25 stk. 119,00 kr.
80-100 cm 10 stk. 89,95 kr.