haha, nu er der neon til MC også ;o)
Fra : Morten Juel

Dato : 23-07-01 07:13

check lige:

http://www.autobarn.net/mk30xxseries.html

Var det noget ?

Mvh
Morten

Fra : D@n

Dato : 23-07-01 07:37

GRILL ;>)

Dan

Fra : Ghadaffi

Dato : 23-07-01 09:04

det er da ren porno. gad vide om det er tilladt herhjemme??

klaus

Fra : Morten Juel

Dato : 23-07-01 09:08

> det er da ren porno. gad vide om det er tilladt herhjemme??
Sikkert ikke, alt den slags "sjov" er jo fyfy herhjemme desværre..

Mvh
Morten

Fra : Erik Cornelius

Dato : 23-07-01 11:07

Ja, alt hvad der er sjovt, det er forbudt. Og alt hvad der smager godt er
usundt.

Erik

Fra : Morten Juel

Dato : 23-07-01 11:11

Og alt hvad der smager godt er
> usundt.

No true !! Øl er sundt hehe altså minus %'erne

Mvh
Morten

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 23-07-01 11:24

Erik Cornelius wrote:

> Ja, alt hvad der er sjovt, det er forbudt. Og alt hvad der smager godt er
> usundt.
>
> Erik
> "Morten Juel" <mp@mail1.stofanet.dk> wrote in message

Jeg tror faktisk det er lovligt. Det er i hvert fald blevet lovligt med
neonreklamer på siderne af lastbiler.

Ib Jakobsen
senator@post.tele.dk

Flying with ISDN. Almost as fast as the rabbits.

Fra : Carsten

Dato : 23-07-01 12:22

Kender en ejer af en zx7r som har neonlys i kåben og han har ingen bøder
fået selv om han er blevet stoppet

Carsten

Fra : Anders Vinther

Dato : 23-07-01 15:34

Det skulle da ellers nok kunne få billisterne til at glo - og så
forhåbentlig lægge mærke til at de ikke er alene om vejen

Anders