Søvfisk
Fra : itemplate@hotmail.co~

Dato : 21-08-08 04:55

Hej,

Vi har sølvfisk og aner ikke hvorfor. Vi har dem både i køkken og
stuer hvor jeg ikke troede de kunne overleve (noget med at de kræver
en vis luftfugtighed). Vi lufter rigeligt ud og har det ikke just
"fugtugt" - vi vasker fx ikke tit gulv. Vi har prøvet at sprøjte men
nu er de tilbage og sprøjte er vel også kun symptom behandling. Vi
ville gerne finde arnestedet. Vi har fået trykprøvet skjulte rør og
her stopper vores fantasi.

Hvem henvender man sig til hvis man ikke bare vil have noget andet
gift? En bygningssagkyndig af en slags?

På forhånd tak,

Fra : Holst

Dato : 21-08-08 12:07

http://www.dkss.dk/soelvfisk.html

Fra : itemplate@hotmail.co~

Dato : 21-08-08 05:23

On Aug 21, 1:06 pm, Holst <newsfe...@shelter.dk> wrote:
> http://www.dkss.dk/soelvfisk.html

Tak, jeg har taget kontakt til DKSS og håber de kan hjælpe videre...