Dørlukker?
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 21-08-08 08:54

Jeg skal bruge en dørlukker - eller faktisk en dims til at holde en dør åben
med (så hunden ikke bliver halekuperet når trækvinden huserer i huset) - jeg
har købt et par stykker gennem årene; er der nogen der ved om Stark (stadig)
har nogle sådanne?

Det er bare en lille simpel ting med en lodret dims man skruer fast på
karmen og så en fjederbelastet arm der presser mod døren.

Hans
http://www.sitecenter.dk/hanspaulin/

Fra : edelvang@gmail.com

Dato : 21-08-08 02:10

On 21 Aug., 09:54, "Hans Paulin \(6310\)" <m...@privacy.net> wrote:

> [...]
> har købt et par stykker gennem årene; er der nogen der ved om Stark (stadig)

Det har de da muligvis, men man bruger dem også til småbørn, så den
slags butikker har dem også, inkl. IKEA.

Mvh
Kevin Borbye Edelvang

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 21-08-08 10:35

edelvang@gmail.com skrev:

> Det har de da muligvis, men man bruger dem også til småbørn, så den
> slags butikker har dem også, inkl. IKEA.

Okay, tak - blir snart bedstefar; så kan jeg vænne mig til det

Fra : Carsten

Dato : 21-08-08 09:11

> [...]
>
> Det er bare en lille simpel ting med en lodret dims man skruer fast på
> karmen og så en fjederbelastet arm der presser mod døren.

Hmmm, er det sådan en af disse her ?

http://www.teknikshop.dk/product.asp?product=277

Kan de bruges til også at forhindre døre i at smække (hårdt) ? bruges de
ikke kun til at lukke døren (stille) ?

Carsten

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 21-08-08 10:34

Carsten skrev:

> Hmmm, er det sådan en af disse her ?
>
> http://www.teknikshop.dk/product.asp?product=277

Det er 2'eren (har sådan én).

> Kan de bruges til også at forhindre døre i at smække (hårdt) ?

Nej (tværtimod).

> bruges
> de ikke kun til at lukke døren (stille) ?

Så skal du ned i 3'eren på dit link vil jeg tro...