Fuge til plastvinduer
Fra : Ole

Dato : 20-08-08 08:17

Halløj,

Hvilken farve og type fugemasse bør man bruge til hvide plastvinduer der
sidder i en mur med gule sten.?

mvh
Ole

Fra : Martin Petersen

Dato : 20-08-08 09:44

"Ole" <noname@mail.dk> skrev i meddelelsen
> Halløj,
>
> Hvilken farve og type fugemasse bør man bruge til hvide plastvinduer der
> sidder i en mur med gule sten.?

Samme farve som dine murfuger. Spørg i byggemarkedet om type.

Var det mig brugte jeg fugebånd (Ilmurbånd), omend det er knap så vigtig med
ventilation af plastic. :)

- Martin

Fra : Klaus G.

Dato : 20-08-08 19:30

> Hvilken farve og type fugemasse bør man bruge til hvide plastvinduer der
> sidder i en mur med gule sten.?
Farve? Tjaeh, find nogle tilsvarende huse og se hvad de har brugt.

Type, så er Sika Flex 15LM en rigtig god fugemasse og den fåes i forskellige
farver også.

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Ole

Dato : 21-08-08 08:20

> Farve? Tjaeh, find nogle tilsvarende huse og se hvad de har brugt.
>
> Type, så er Sika Flex 15LM en rigtig god fugemasse og den fåes i
> [...]

Takker - det prøver jeg