Brønd/kloak gammel fjerne
Fra : Torben

Dato : 17-08-08 17:42

Jeg har et dæksel i træ på ca. 1 - 1,5 meter i diameter i baghaven, under
det er der et ca. 2 meter dybt hul i næsten samme diameter, jeg er meget
sikker på det ikke bliver brugt til noget, men hvad har det været brugt til
?? er det en gammel sivebrønd/kloak eller ??

Jeg vil gerne nedlægge den, og skal sikkert høre teknisk forvaltning, men er
der nogen der ved noget om den "bare" må fyldes op og rives ned ??

-TT

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 17-08-08 23:20

Torben wrote:

> Jeg vil gerne nedlægge den, og skal sikkert høre teknisk forvaltning,
> men er der nogen der ved noget om den "bare" må fyldes op og rives
> ned ??

Ja, det ved de i Teknisk Forvaltning.

Erik Ginnerskov

Fra : Torben

Dato : 18-08-08 22:27

"Erik Ginnerskov" <erik.ginnerskov@live.dk> wrote in message

> Ja, det ved de i Teknisk Forvaltning.
>
> --
> Med venlig hilsen
> Erik Ginnerskov
> http://hjemmesideskolen.dk - http://ginnerskov.dk
> http://vestfynswebdesign.dk - http://html-faq.dk
Super mange tak , jeg glæder mig overordentligt til at snakke med dem.

-TT

Fra : Carsten

Dato : 19-08-08 08:09

"Torben" <trp@fjerneshajq.dk> skrev i en meddelelse
> Super mange tak , jeg glæder mig overordentligt til at snakke med dem.

Du kan formentlig ringe til dem mellem 11.30 og 12.30, dog holder de frokost
fra halv tolv til halv et !

Carsten