Træplader med skumgummi bagside
Fra : Morten

Dato : 08-08-08 06:00

Hej. Jeg skal lægge et vinylgulv i mit køkken. Det nuværende gulv er
noget ujævnt, så jeg har tænkt mig at dække det til med nogle
træplader først. Er der nogen der kender til træplader med en
skumgummi bagside sådan at de kan give sig lidt og tilpasse sig
ujævnheder?

Mvh.

Morten

Fra : Max

Dato : 13-08-08 14:22

Hej Morten

> træplader først. Er der nogen der kender til træplader med en
> skumgummi bagside sådan at de kan give sig lidt og tilpasse sig

Plejer man ikke at spartle den slags gulve så de bliver jævne ?

--
Mvh Max