Leje af trailer
Fra : Max

Dato : 06-08-08 20:42

Hej

Findes der i DK firmaer der lejer trailere ud så man f.eks.
kan hente traileren i jylland og aflevere den på sjælland ?

--
Mvh Max

Fra : Jens Petersen

Dato : 06-08-08 21:07

On Wed, 6 Aug 2008 21:42:16 +0200, "Max"
<Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

>Hej
>
>Findes der i DK firmaer der lejer trailere ud så man f.eks.
>kan hente traileren i jylland og aflevere den på sjælland ?

Visse Shell stationer har nogle orange trailere der udlejes sådan.
--
OV1A Jens

Experience: Enables you to recognize a mistake when you make it again.

Fra : Ralph

Dato : 06-08-08 22:18

> Findes der i DK firmaer der lejer trailere ud så man f.eks.
> kan hente traileren i jylland og aflevere den på sjælland ?

Minder mig om en historie:

Jeg bor på Mors, kørte rundt omkring Århus, min kone ringer om at der står
et klaver - hvilket jeg tænkt at købe i flere måneder - i Norsminde, jeg
kigger på det, køber det, ringer tilbage til konen og beder hende finde en
trailerudlejer i Århusområdet, det gør hun - Tip-Trailer - jeg ringer og
spørger om de har en lukket trailer med rampe som en Skoda Favorit kan
trække og får så svaret: "det kommer an på hvor stor din Skoda er, vores
mindste trailer er på 20 tons"

--
Ralph

Fra : Kim

Dato : 06-08-08 22:41

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> spørger om de har en lukket trailer med rampe som en Skoda Favorit kan
> trække og får så svaret: "det kommer an på hvor stor din Skoda er, vores

**LOL**
Tjae... Hvis du ikke putter for maget i traileren ka' det da godt
være Skoda'en kan liste den hjem

Mvh, Kim

Fra : Kirsten Marker

Dato : 07-08-08 11:40

Hørte i sidste uge i P4, at der faktisk findes en person i Dk, der lejer
trailere ud for nul penge,
han lånte ligeledes trailere ud til kunder i Ikea på Sjælland, man skulle
kunne finde ham på nettet, firmaet
hed noget i retning som Fri Trailer.dk, men en opringning til Ikea Sjælland
kan hurtig foretages for at få navnet på den flinkemand (jyde?)der har
taget sådan et initiativ
Nu hørte jeg kun halvt med, men mener også der var en løsning på
tilbagelevering af traileren

mvh/kirsten . .

.. findes på nettet

Fra : Johannes Jørgensen

Dato : 07-08-08 14:16

"Kirsten Marker" <kmarker.fjerndette@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]
> (jyde?)der har taget sådan et initiativ
> Nu hørte jeg kun halvt med, men mener også der var en løsning på

Det må være www.freetrailer.dk du mener, med der skal traileren afleveres
samme sted som den hentes.

JJ

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 07-08-08 15:06

Max wrote:
> Hej
>
> Findes der i DK firmaer der lejer trailere ud så man f.eks.
> kan hente traileren i jylland og aflevere den på sjælland ?

Hvad skal du have transporteret?

--
Carsten (3600)
gunstig lejlighed... www.st-roerbaek.dk www.kokkeriet.info

Fra : Max

Dato : 07-08-08 16:22

Hej Carsten

> Hvad skal du have transporteret?

Et skab og en seng.

--
Mvh Max

Fra : Max

Dato : 11-08-08 12:53

Hej Alle

Tak for alle indlægene, jeg har nu et tilbud af et
flyttefirma som vil flytte det til en god pris :)

--
Mvh Max