Øv, nu er Katja smidt ud af 250cc
Fra : Tom

Dato : 23-07-01 00:50

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

PRESSEMITTEILUNG

Dark Dog Pacing Factory trennt sich nach dem Sachsenring GP von Katja
Poensgen
Alex Hofmann und sein Team setzen die erfolgreiche Saison fort

Sachsenring, 22.07.2001

Aufgrund kontroverser Ansichten zu vertraglichen Vereinbarungen ist eine
Weiterführung der Partnerschaft zwischen Dark Dog Racing Factory und Katja
Poensgen nach dem Sachsenring GP nicht mehr möglich. Das Team wird diese
Saison weiter mit Alex Hofmann bestreiten und auch künftig um WM-Punkte
kämpfen.

Nach erfolglosen Verhandlungen mit anderen WM Teams ermöglichte Dark Dog
Racing Factory Katja Poensgen zu Beginn der Saison einen sehr kurzfristigen
Einstieg in den Motorrad GP und verhalf ihr so zu einem einzigartigen Debüt.
Eine großartige Teamleistung führte zu sportlichen Erfolgen und den ersten
WM Punkten für eine Frau in der
250cc-Klasse. Im Laufe der Partnerschaft sind unüberwindbare Differenzen
entstanden, die einer weiteren Zusammenarbeit im Wege stehen. Aus diesem
Grund sind die Racing Factory und Katja Poensgen übereingekommen, ihre
Zusammenarbeit im gegenseitigen Einvernehmen zu beenden. Racing Factory
bedauert diese Entwicklung sehr.

Das Dark Dog Racing Factory Team konzentriert sich nun mit dem 21jährigen
Alex Hofmann auf die zweite Saisonhälfte und strebt weitere Top-Plazierungen
mit dem Nachwuchsfahrer an. Die Finanzierung des Teams ist weiterhin
gesichert, da die Sponsoren an ihrer Partnerschaft mit der Racing Factory
festhalten.

Dark Dog Racing Factory wünscht Katja Poensgen für ihre weitere sportliche
Karriere
alles Gute.

Fra : Janner på job

Dato : 23-07-01 10:06

Hvad pænt skal vi så se på ?

Hvad lige med en oversættelse af det tyske , he he det er ikke lige min
stærke side i ædru tilstand på en mandag morgen.

Onkel Jan
www.gugmc.dk

Fra : boe

Dato : 23-07-01 10:30

"Janner på job" <jan@guessit.com> wrote in message
> Hvad pænt skal vi så se på ?
>
> Hvad lige med en oversættelse af det tyske , he he det er ikke lige min
> stærke side i ædru tilstand på en mandag morgen.

>Onkel Jan

Hej Onkel

Her er en autooversættelse fra: http://babel.altavista.com/tr

Dark Dog Pacing Factory separates according to the Saxonia ring GP von Katja
Poensgen Alex Hofmann and its team continues the successful season Saxonia
ring, 22.07.2001 Due to controversial opinions to contractual
declarations/agreements a continuation of the partnership between Dark Dog
Racing Factory and Katja Poensgen is no longer possible after the Saxonia
ring GP. The team will deny this season far with Alex Hofmann and will fight
also in the future for WM points. After unsuccessful negotiations with teams
Dark Dog Racing Factory Katja Poensgen enabled and help other WM at the
beginning of the season a very short term entrance into the motorcycle GP
her in such a way to a singular debut. A great team performance led the
first WM to sporty successes and points for a woman in the 250cc-Klasse. In
the course of the partnership insurmountable differences developed, which
stand to a further co-operation in the way. For this reason the Racing
Factory and Katja Poensgen agreed to terminate their co-operation in the
mutual agreement. Racing Factory regrets this development much. The Dark Dog
Racing Factory team concentrates now with the 21jaehrigen Alex Hofmann on
the second season half and aims at further Top placing with the new
generation driver. The financing of the team is further secured, since the
sponsors hold to their partnership with the Racing Factory. Dark Dog Racing
Factory requires Katja Poensgen for their further sporty career all to
property.

Bo, VF1000F

Fra : Tom

Dato : 23-07-01 10:35

> Hvad pænt skal vi så se på ?

Ja en supersild er hun måske ikke men alligevel så er det da synd at når der
endelig kommer en pige ind i motorsport at det så ikke holder bedre.
http://www.katja-poensgen.de/engl/index2.htm

> Hvad lige med en oversættelse af det tyske , he he det er ikke lige min
> stærke side i ædru tilstand på en mandag morgen.

Ganske kort så har der været kontroverser som teamet ikke vil komme ind på,
men i hvert fald er hun et par timer efter løbet på Sachenring i Tyskland,
ikke længere medlem af teamet. Hun kørte ellers et rimelig løb for dem som
så det på eurosport i går.

Fra : Susanne Lund Pederse~

Dato : 23-07-01 10:52

"Tom" <tkc_dk@iname.com> skrev >
> Ganske kort så har der været kontroverser som teamet ikke vil komme
ind på,

Der står noget på
http://www.hein-gericke.de/shop2001/gfx/start-magazin/poensgen.html
om, at der er uenighed om en masse penge.

Susanne
GSX-R 400 til salg

Fra : Armand

Dato : 23-07-01 17:03

Susanne Lund Pedersen <susanne@groenjord.dk> skrev i en
> "Tom" <tkc_dk@iname.com> skrev >
> ...........................om, at der er uenighed om en masse penge.

Det er vel også hvad de fleste ville regne med :-/

Sagen er vel at den små frk. Poensgen har fået mænget sig ind på en
teamplads i sin fars navn (står på ryggen af en del tysk
mc-litteratur!), og efter at have kørt historiens første kvindelige
GP-point hjem i 2½'er klassen, hvorunder hun forøvrigt distancerede sin
mandlige team-makker betragteligt, har hun vel ment at have bevist
sit værd og defor også vil have valuta for sin indsats! :-/

Kun mine tanker!!

--
Armand.

Fra : stange

Dato : 23-07-01 19:40

Armand <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en

> Susanne Lund Pedersen <susanne@groenjord.dk> skrev i en

> Sagen er vel at den små frk. Poensgen har fået mænget sig ind på en
> teamplads i sin fars navn (står på ryggen af en del tysk
> mc-litteratur!),

Øh, farmand er Suzukiimportør i Tyskland (men derfor kan man jo godt køre
Aprilia)

> [...]
> mandlige team-makker betragteligt, har hun vel ment at have bevist
> sit værd og defor også vil have valuta for sin indsats! :-/

Øh, nu blev hun godt nok nr. 23 ud af 23 på Sachsenring og har før været
backmarker.

Mon ikke beslutningen var truffet før løbet. Hun smed i hvert fald hjelm og
støvler ad h...... til (ud til publikum).

Knud Stange Jakobsen
TDM 850

Fra : Tom

Dato : 24-07-01 11:14

> Mon ikke beslutningen var truffet før løbet. Hun smed i hvert fald hjelm
og
> støvler ad h...... til (ud til publikum).

Ja nu du siger det

Fra : Steffler

Dato : 24-07-01 09:43

Tom wrote:

> "Janner på job" <jan@guessit.com> wrote in message

> Ja en supersild er hun måske ikke

Hvaaaaaaaaaaad snakker du om..
She's a total babe ! ! !

/Steffler
3/4 Litre Poensgen fan

Fra : Armand

Dato : 23-07-01 09:36

> [...]
> Grund sind die Racing Factory und Katja Poensgen übereingekommen, ihre
> Zusammenarbeit im gegenseitigen Einvernehmen zu beenden.

Selv om at jeg kun fik et 7-tal i tysk i afgangseksamen, kan jeg da læse
mig til at "smidt ud af 250" er lidt af en overdrivelse!

--
Armand.

Fra : Tom

Dato : 24-07-01 11:12

> Selv om at jeg kun fik et 7-tal i tysk i afgangseksamen, kan jeg da læse
> mig til at "smidt ud af 250" er lidt af en overdrivelse!

Det er jo også en diplomatisk måde de har valgt at skrive det på, på deres
hjemmeside. Men OK hun er nok lige så meget gået i protest.
Mens løbet var i gang snakkede kommentatorerne da også om at teamet ingen
penge fik overhovedet fordi Katja ikke kørte noget hjem så fik hele teamet
heller ikke nogen penge. Så det hele drejer sig åbenbart om penge.

Fra : Me2

Dato : 26-07-01 05:09

> [...]
teamet
> heller ikke nogen penge. Så det hele drejer sig åbenbart om penge.

Hej

Bare et par ord fra frøkenen selv :

"it was'nt my idea to stop the work with rf. i loved to work with my
mechaniks. i trust them more than 100% and this makes the work much
easier. hope we can keep on working together. but i couldnt handle all
this trouble with my ex-teamboss, it happend so much that it was
impossible to finish the season. also personal stuff.. not so nice.
now i am in a bad situation. half season over and no team. but lets see
it like this: every end has a new beginning and i ll see it as a chance
to make it better!! looking for a team at the moment. hope to get a good
ride at brno.
i played football today at a benefit game in mannheim in the racer team.
i didnt make a goal.. unfortunately. to be honest i cant play football
at all and i was sure only to make the first kick. than i had to play
for about 15 min. some said that it didnt look so bad. the running was
okay i only got in a big trouble when i got the ball. to kick and to run
is to difficult for me yet. played last time when i was 7 or 8. but i
wanna go to football team in my home city and train football once a
week. fun and training together why not? and next year i am gonna go for
a goal. the spectators were great! fantastic atmosphere in the stadium.
good night guys,
kiss kat "

Ikke fordi vi får så meget at vide, men alligevel meget rart at høre
hendes version.

Pernille

http://www.kandu.dk/