Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
K.Defekt Nikon colorpix L10
Fra : Leif

Dato : 16-09-08 17:00

Hej NG

Jeg kan godt bruge en defekt Nikon colorpix L10
Da min lukke/beskytte mekanik til lincen er defekt.
Det kunne også være at nogle af de andre colorpix kan bruges

Med Venlig Hilsen
Leif Hansen
hansen.leif@get2net.dk

Fra : Jesper Juul

Dato : 16-09-08 17:26

Leif skrev:
> [...]
> Da min lukke/beskytte mekanik til lincen er defekt.
> Det kunne også være at nogle af de andre colorpix kan bruges

Prøv i markedsgruppen for foto, dette er en diskussionsgruppe.

Jesper

Fra : Leif

Dato : 16-09-08 17:32

Takker for info Jesper

-- Med Venlig Hilsen
Leif Hansen

Fra : Jesper Juul

Dato : 16-09-08 18:28

Leif skrev:
> Takker for info Jesper

Selv tak, det kan dog undre lidt at du 4 minutter efter du har svaret på
mit indlæg, sætter endnu en købsannonce i en diskussiongruppe, nemlig i
dk.fritid.foto.inkoeb.

Jesper

Fra : Leif Langgaard

Dato : 16-09-08 18:53

> [...]

Læg mærke til hvor venlig Hr. Hansen er!

> Selv tak, det kan dog undre lidt at du 4 minutter efter du har svaret på
> mit indlæg, sætter endnu en købsannonce i en diskussiongruppe, nemlig i
> dk.fritid.foto.inkoeb.

Det skyldes nok at Hr. Hansen fejlagtigt troede at han postede i en passene
gruppe, og jeg tror ikke han har gjort det for at genere dig!

--
Langgaard
www.megapixels.dk

Fra : Jesper Juul

Dato : 16-09-08 19:41

Leif Langgaard skrev:
> "Jesper Juul" <jesperjuul@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Læg mærke til hvor venlig Hr. Hansen er!

Jada, har jeg skrevet noget andet, og desuden syntes jeg da også jeg er
ret så høflig?

> Det skyldes nok at Hr. Hansen fejlagtigt troede at han postede i en passene
> gruppe, og jeg tror ikke han har gjort det for at genere dig!

Det er selvfølgelig en mulighed. Så må "vi" nok hellere linke til denne
her, så der er ikke er flere misforståelser: http://usenet.dk/ og
http://usenet.dk/fundats/dk.marked.privat.foto

Jesper

Fra : Leif

Dato : 16-09-08 19:51

Tak for din støtte leif

jeg er nemlig ikke en erfarende bruger af disse grupper,for man skal lige
taste lidt forkert så skal man nok
blive sat på plads.
Jeg ville ønske at man lige ville sætte et link hvilken gruppe man skulle
bruge.

Jesper gav mig info om det var en forkert gruppe ok tak for det.
Så gik jeg ind i nyhedsgruppe for at finde en.
jeg fandt ikke en under dk.markede.foto så fandt jeg heller ikke nogen under
dk.privat andet end den med indkøb.

Nu ville jeg jo købe og ikke sælge ???
men hvor skal man ellers spørge om der er nogle der har noget liggende som
måske skulle smides ud.
Dem der vil smide det ud kommer jo nok, ikke i en gruppe og køber et billig
kamera.
hvis jeg bare kunne finde den gruppe med salg / køb

undskyld forstyrrelsen

Med Venlig Hilsen
Leif Hansen

Fra : Max

Dato : 16-09-08 19:56

Hej Leif

> Nu ville jeg jo købe og ikke sælge ???

Al handel høre hjemme i markedsgrupperne, og den
rigtige gruppe hedder:

dk.marked.privat.foto

--
Mvh Max