Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Eizo S2231W og Eye One Dispaly 2 ?
Fra : Soeren

Dato : 15-09-08 23:36

Hej derude.

Jeg kastede lige denne ud på Hardware.skaerm.

Det var måske mere relevant her:

Jeg har købt en S2231W og en Eye One Display 2.
Skærmen skal primært bruges til billedbehandling.

Mit spørgsmål er om der er nogen grund til at køre den medfølgende
software fra Eizo Utility Disk til S2231W når man alligevel bagefter
kører Eye One ?

Også gerne nogle råd med på vejen hvis der findes nogen...

Mvh
Søren C

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 16-09-08 10:33

Soeren skrev:

> Jeg kastede lige denne ud på Hardware.skaerm.

Og du kunne ikke bruge mit svar dér?

--
Hilsen
Madsen

Fra : Soeren

Dato : 16-09-08 11:44

On Tue, 16 Sep 2008 11:32:46 +0200, "Thomas G. Madsen"
<nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote:

>Og du kunne ikke bruge mit svar dér?

Jo det kunne jeg sagtens.
Tak for svaret der Thomas.

Jeg ville blot gerne have en second opinion og et måske mere nuanceret
svar.

Det er selvfølgelig ikke sikkert der er det, og det er pice of cake at
installere og det bare kører.

Kommer der ikke noget kaster jeg mig ud i det i morgen hvor jeg har
fri

Mvh Søren C

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 16-09-08 13:17

Soeren skrev:

> Jo det kunne jeg sagtens.

Ok. Det kunne jo være, at du ikke havde set svaret af en eller
anden grund :)

> Tak for svaret der Thomas.

Velbekomme.

> Jeg ville blot gerne have en second opinion og et måske mere
> nuanceret svar.

Fair nok.

--
Hilsen