Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Flash til Olympus E-520.
Fra : Jesmugge

Dato : 15-09-08 04:56

Hej, jeg har erhvervet mig et E-520, men skal jo have en tilhørende
flash.

Det står mellem disse:
Metz Mecablitz 58 AF-1
Olympus FL-50R

Jeg syntes Olympus egen flash er lækker, med trådløs styring og sådan.
Men Metz's er billigere og har højere ledetal.
Jeg har hørt godt om Metz generelt, men samtidigt har jeg også hørt at
fabrikantens egen flash er at fortrække, da den kommunikere bedre med
kameraet.

Nogle der har et forslag til hvilken jeg skal vælge :)

Mvh Jesper

Fra : Jack L.

Dato : 22-09-08 00:06

Jesmugge wrote:
> Hej, jeg har erhvervet mig et E-520, men skal jo have en tilhørende
> flash.
>
> Det står mellem disse:
> Metz Mecablitz 58 AF-1
> Olympus FL-50R

Jeg vil gerne høre om der er faldet dom i valget? :)

--
Mvh / Best regards,
Jack, Copenhagen

The email address is for real :)

Fra : Jesmugge

Dato : 25-09-08 12:33

Jeg har ikke valgt endnu, men tror jeg ender med at købe Olympus egen
flash. Der må alle funktionerne virke og ledetal 50 er ganske fint,
plus den kan styres trådløst :)

Men vil stadig gerne hører nogle der har den ene eller anden flash?