Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Undskyld jeg spurgte - PS elements
Fra : Ebbe Hansen

Dato : 14-09-08 08:46

Jeg ved godt at man ikke kan forlange svar på et ? og jeg er heller ikke
fornærmet, men
jeg blev varmt anbefalet at købe photoshop elements med organizer, og
det har jeg så gjort, og det er kun albummet jeg skal bruge, da jeg har
PS 6 tilbilledbehandling.
Så mit spørgsmål var er jeres organizer også med sort baggrund ?
jeg kan ikke bruge den, hvis baggrundsfarven ikke kan ændres, jeg ser
for dårligt til det sorte (80 år gml.)
Ok, no hard feelings
mvh Ebbe

Fra : Gunnar Laurhammer

Dato : 14-09-08 09:56

"Ebbe Hansen" <ebbeh@mail1.stofanet.invalid> wrote in message
> [...]
> Så mit spørgsmål var er jeres organizer også med sort baggrund ?
> jeg kan ikke bruge den, hvis baggrundsfarven ikke kan ændres, jeg ser

Beklager, men jeg har ikke elements, så jeg kan ikke hjelpe deg.
Det vil overraske meg stort om det ikke er mlighet for å endre background
color i layouten, men du kan vente åg se om du får svar fra noen som faktisk
har dette programmet.

mvh
Gunnar Laurhammer

Fra : Kurt Lund

Dato : 14-09-08 10:05

"Ebbe Hansen" <ebbeh@mail1.stofanet.invalid> skrev i meddelelsen
> [...]
> Så mit spørgsmål var er jeres organizer også med sort baggrund ?
> jeg kan ikke bruge den, hvis baggrundsfarven ikke kan ændres, jeg ser

Hej Ebbe

Nu skal jeg prøve om jeg kan hjælpe, er det Adobe Photoshop Elements 6.0 du
bruger så er der vist ingen vej ud af det. Jeg har lige været inde og ikke
men kunne ikke finde noget sted hvor du kan ærndre farven sort eller sortgrå
på Adobe Photoshop Elements 6.0, Det er jo kunderne der har bedt om denne
farve fordi den er mere behagelig for de fleste, og teksten er jo hvid. Nu
ved jeg ikke hvad for et Windows du bruger men både XP og Vista har meget
gode programmer til at se billeder og når man importere dem fra kammera
eller kort er der en import funktion der gør det meget nemt at organizere
dine foto. Man skal bare selv arbejde lidt meget lidt for det. Jeg har ca
41500 foto's på min pc og den er i Windows, og jeg kan et specifikt foto på
30 sek.

Håber det var lidt hjælp ellers søg på www.google.dk og søg efter
organizer, der findes flere gratise versioner.

Mvh
Kurt

Fra : Bjarne Stenfeldt

Dato : 14-09-08 10:22

> [...]
> Så mit spørgsmål var er jeres organizer også med sort baggrund ?
> jeg kan ikke bruge den, hvis baggrundsfarven ikke kan ændres, jeg ser

Hej Ebbe

Ikke nogen trøst - men jeg har selv PSE6 og har det samme ønske, men har
ikke kunne se nogen udvej.

Bare Adobe dog ville tænke på en valg-mulighed i deres fremtidige produkter.

Fortsat god dag.

Hilsen Bjarne

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 14-09-08 14:42

Mange tak til Gunnar, Kurt og Bjarne,
så er jeg fri for frustreret at rode mere med skidtet, men pakke det
sammen og skille mig af med det.
Jeg har det gamle photoshop album2, det må køre videre, selvom det fik
en fejl, og ikke viser filnavn, det kan man jo sno sig uden om med
properties, jeg kan nemlig godt lide systemet med tags.
endnu engang tak for svar, god weekend
mvh Ebbe