Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Bodies udstillingen ?
Fra : Simon [2610]

Dato : 13-09-08 17:51

Hej Gruppe!

Er der nogen herinde der ved om man må tage billeder på bodies udstillingen
(http://www.bodiescopenhagen.dk/)?
- det er bare til privat brug / for fornøjelsens skyld.

Jeg skal ind og se den imorgen, og tænker der formentligt er mange spændende
motiver.
Jeg tager ikke normalt på udstillinger, og ved desværre derfor heller ikke
hvad der er af normale regler for den slags. og jeg kunne desværre heller
ikke læse mig frem til noget på deres hjemmeside.
Jeg har prøvet at ringe til nummeret på hjemmesiden, men de tager den nok
kun på hverdage.

Håber på en af jer ved noget :)

På forhånd tak!
Mvh. Simon

Fra : KsK

Dato : 13-09-08 18:47

"Simon [2610]" <devnull@linux.org> skrev i meddelelsen
> [...]
> ikke læse mig frem til noget på deres hjemmeside.
> Jeg har prøvet at ringe til nummeret på hjemmesiden, men de tager den nok

nej det må du ikke .. selv hvis du gå med rygge sæk skal den stilles i
gadaroben og hvis du komme med et Kamera over skulderene så gå de i
selvsving ...
iøvrigt kedlig udstilling

KsK

Fra : Simon [2610]

Dato : 13-09-08 20:15

> nej det må du ikke .. selv hvis du gå med rygge sæk skal den stilles i
> gadaroben og hvis du komme med et Kamera over skulderene så gå de i
> selvsving ...
> iøvrigt kedlig udstilling

øv det var ærgeligt, tak for svaret.
mvh .Simon

Fra : Soren 'theDiver' Rei~

Dato : 14-09-08 21:39

KsK wrote:

> [...]
>
> nej det må du ikke .. selv hvis du gå med rygge sæk skal den stilles i
> gadaroben og hvis du komme med et Kamera over skulderene så gå de i

Korrekt

> iøvrigt kedlig udstilling

Absolut ikke, en særdeles spændende udstilling, som bestemt er pengene værd.

--
Med venlig hilsen / Best regards
Søren Reinke, MSDT #505926, TDI Trimix