Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon "RC-5" og EOS 400D
Fra : Ukendt

Dato : 08-09-08 09:37

Hej gæve foto-folk,

Jeg har en kombination af ovenstående, men kan ikke få kameraet til at
reagere på fjernbetjeningen. Skal det slås "til", for at reagere på
fjernbetjeningen, et eller andet sted, eller monstro det er noget andet ,
der er galt...? (Det kunne være batteriet er dødt...æv)

/Nick

Fra : kim rasmussen

Dato : 08-09-08 10:35

Hej Nick
Dit kamera skal stilles til fjernkontrol,det er den lille knap skråt ned til
højre vedsøgeren. tryk ,så vidt jeg husker 2 eller 3 gange så der kommer et
lille ur lignede symbol frem og vupti virker det,det er selvfølgelig en
forudsætning at batteriet på remote er ok.
Hilsen Mcloud

Fra : Ukendt

Dato : 08-09-08 11:41

"kim rasmussen" skrev i meddelelsen...

> [...]
> kommer et lille ur lignede symbol frem og vupti virker det,det er
> selvfølgelig en forudsætning at batteriet på remote er ok.

Arhh... super! Det havde jeg ikke lige fanget
Kan man ikke få den til at skippe tidsforsinkelsen ved remote-udløsning?

Tak for hjælpen!

/Nick

Fra : kim rasmussen

Dato : 08-09-08 11:54

> Arhh... super! Det havde jeg ikke lige fanget
> Kan man ikke få den til at skippe tidsforsinkelsen ved remote-udløsning?

Hej igen
Den må jeg desværre melde pas til ,men spørg her de er hammer kloge alle
gutterne
hilsen Kim

Fra : Ukendt

Dato : 08-09-08 12:01

"kim rasmussen" skrev i meddelelsen...
> Den må jeg desværre melde pas til ,men spørg her de er hammer kloge alle
> gutterne

Ja, de arbejder i hvert fald ihærdigt på at give det indtryk

Tak for hjælpen til dig - og jer andre: Kan man det? Altså skippe
tidsforsinkelsen ved remote udløsning på et EOS 400D?

/Nick

Fra : Michael Legart

Dato : 08-09-08 12:30

On 2008-09-08, Nick <som> wrote:

> Ja, de arbejder i hvert fald ih?rdigt p? at give det indtryk
>
> Tak for hj?lpen til dig - og jer andre: Kan man det? Alts? skippe
> tidsforsinkelsen ved remote udl?sning p? et EOS 400D?

Med en RC-1 kan man vælge imellem 2 sekunder eller med
det samme (der er en switch på fjernbetjeningen). Det
ser ikke ud til at man kan med RC-5.

RC-1 koster kun 30 kr mere end RC-5...

Michael