Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
EOS 40D Error 99
Fra : MGJ

Dato : 08-09-08 06:09

Hej

Så skete det, pludsligt og uden forvarsel! Mit 40D havde lagt stille i
tasken i en 14 dages tid men skulle med til en famili sammenkomst her i
weekenden. Tager 3 -4 billeder med kit objektivet 17-85mm og flash, ingen
problemer. Et par timer efter er vi ude og da jeg skyder det første billede
af kommer den med ERROR 99. Skifter objektiver, renser kontakter men intet
hjælper. Kun med liveview funktionen kan jeg tage billeder. Så nu er der kun
den tunge vej til forhandleren tilbage. Det er købt i november 07 og har
taget ca. 6000 skud.

MGJ

Fra : E.M.

Dato : 08-09-08 14:09

"MGJ" <REMOVE_THISbuggy@sport.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> men intet hjælper. Kun med liveview funktionen kan jeg tage billeder. Så
> nu er der kun den tunge vej til forhandleren tilbage. Det er købt i

Har du prøvet at pille batteriet ud? det har hjulpet de få gange jeg har
fået error 99 på mit 20D

Mvh. E.M.

Fra : MGJ

Dato : 09-09-08 04:51

Hej

Ja alt er prøvet. Jeg opdaget efterfølgende at de billeder jeg tog med
liveview funktionen har en lys stribe i bunden, ca 1/5 af billedet fra
bunden, så noget er helt galt, men det er indleveret i går så nu bliver det
sikkert 4 - 5 uger hvor de perfekte motiver vil dukke op dagligt

MGJ
----- Original Message ----- >> nu er der kun den tunge vej til forhandleren