Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Adobe Photoshop Album v. 2.0
Fra : Ebbe Hansen

Dato : 05-09-08 15:30

Det viser ikke filnavn under billederne i thumbs, det har det ellers
altid gjort. Jeg kan ikke finde nogen indstilling.
Det er sket efter en afinstall. af album programmet, og derpå en ny
install. Er der en der vil hjælpe
mvh Ebbe

ved diekte svar: udskift invalid med dk

Fra : emj

Dato : 05-09-08 17:00

Ebbe Hansen skrev:

> [...]
>altid gjort. Jeg kan ikke finde nogen indstilling.
>Det er sket efter en afinstall. af album programmet, og derpå en ny

Prøv menuen View/Show file names

Jeg vil dog stærkt anbefale at du investerer de ca. 500 kr i
"Photoshop Elements" og får et kraftigt forbedret udgave af den
oldgamle "Photoshop Album2".
Den har skiftet navn til "Organisizer" og er en integreret del af
Photoshop Elements.

Hilsen emj

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 05-09-08 17:43

On Fri, 05 Sep 2008 17:59:48 +0200, emj <emj@> wrote:

>Prøv menuen View/Show file names

>Hilsen emj

Den findes ikke, kun show dates and tags
mærkeligt når den var der ved første install.
Jeg kan huske at vi har diskuteret det før, jeg er ellers godt tilfreds
med denne udgave, og har ikke brug for flere futures, men jeg bliver
måske nødt til at krybe til korset
mvh Ebbe

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 05-09-08 19:37

On Fri, 05 Sep 2008 17:59:48 +0200, emj <emj@> wrote:
klip
> [...]
>oldgamle "Photoshop Album2".
>Den har skiftet navn til "Organisizer" og er en integreret del af

Hej emj
EDB priser har en v. 6 til 656 kr, er det den du mener, der står ikke
noget om organizer, men det har de måske alle
mvh Ebbe

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 05-09-08 20:37

>EDB priser har en v. 6 til 656 kr, er det den du mener, der står ikke
>noget om organizer, men det har de måske alle
>mvh Ebbe

Ja den er integreret i Elements.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : Søren Friberg

Dato : 05-09-08 20:52

Martin Johansen [6000] skrev:

> Ja den er integreret i Elements.

Og ver 7 er vel næsten klar, men har ikke set priser. Formodentlig kan
man derfor enten få v6 billigere eller v7 med flere funktioner.

http://www.adobe.com/products/photoshopelwin/

--
Venlig hilsen
Søren Friberg, http://fotofriberg.dk

Fra : Søren Friberg

Dato : 05-09-08 20:59

Søren Friberg skrev:

> Og ver 7 er vel næsten klar, men har ikke set priser. Formodentlig kan
> man derfor enten få v6 billigere eller v7 med flere funktioner.
>
> http://www.adobe.com/products/photoshopelwin/

De må jo mene, at den er mægtig interessant med den opgraderingspris,
jeg ser her:

https://store2.adobe.com/cfusion/store/html/index.cfm?store=OLS-DK&event=displayProduct&categoryPath=/Applications/PhotoshopElementsWin&distributionMethod=FULL

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 05-09-08 20:59

>Og ver 7 er vel næsten klar, men har ikke set priser. Formodentlig kan
>man derfor enten få v6 billigere eller v7 med flere funktioner.
>
>http://www.adobe.com/products/photoshopelwin/

Ja jeg ville også lige slå bremsen i og vente... :)

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 12-09-08 07:17

> [...]

>oldgamle "Photoshop Album2".
>Den har skiftet navn til "Organisizer" og er en integreret del af

Hej emj,
da du åbenbart bruger den, vil du så ikke fortælle mig, om du bruger den
med den sorte baggrund, eller har du fundet ud af at skifte den.
mvh Ebbe