Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon 50D testskud
Fra : Thomas von Hassel

Dato : 02-09-08 12:26

Det ser ud til at DPreview har haft deres 50D rundt i byen. Der er ét
skud taget i ISO 6400:

<http://www.dpreview.com/gallery/photo.aspx?gallery=canoneos50d_preview_
samples&photo=15>

Er det bare mig, eller ser det rimelig godt ?

/thomas

Fra : Ukendt

Dato : 02-09-08 13:07

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> samples&photo=15>
>
> Er det bare mig, eller ser det rimelig godt ?

Det ser da fint ud, men du kan ikke rigtigt bruge det til noget, da det er
taget ved en pæn mængde lys.
Læg mærke til at objektivet er stoppet ned til F:/9,0.
Det er mere interessant at se, hvordan den ter sig ved den halve mængde lys.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 02-09-08 13:56

Frodo Nifinger <jnisnabelatdcadsl.dk> wrote:

> [...]
> Læg mærke til at objektivet er stoppet ned til F:/9,0.
> Det er mere interessant at se, hvordan den ter sig ved den halve mængde lys.

helt klart ... ikke noget man kan kalde en uddybende test ;)

/thomas

Fra : MW

Dato : 02-09-08 19:52

"Frodo Nifinger" <jnisnabelatdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Læg mærke til at objektivet er stoppet ned til F:/9,0.
> Det er mere interessant at se, hvordan den ter sig ved den halve mængde

Jeg får "photo not found"

men en sådan test bør selvfølgelig udføres hvor der er brug for følsomheden,
indendørs under håbløse forhold, det er der fårene bliver skilt fra bukkene.

mvhMW

Fra : AON

Dato : 02-09-08 08:09

On 2 Sep., 13:25, tho...@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:
> [...]
> samples&photo=15>
>
> Er det bare mig, eller ser det rimelig godt ?

Det ser da rigtig godt ud iforhold Nikons D90 ved iso 6400
'http://a.img-dpreview.com/gallery/nikond90_preview_samples/originals/
dsc_1009.jpg
næsten som D3 "rolig nu Jesper"
http://a.img-dpreview.com/gallery/nikond3_samples/originals/dsc_0375.jpg