Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Manual til Nikon F4
Fra : John

Dato : 30-08-08 14:50

Hej venner.

Jeg har mistet min manual til mit Nikon F4/m motor kamera.

Er der en venlig sjæl der vil lade mig låne den eller jeg kan købe den?

MVH
John

Fra : HCS [4030]

Dato : 30-08-08 17:00

"John" <johnfake@toojal.sh> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har mistet min manual til mit Nikon F4/m motor kamera.
>
> Er der en venlig sjæl der vil lade mig låne den eller jeg kan købe den?

Du kan downloade en Engelsk ver. Her >
http://24.237.160.4/files/photography/Nikon/Manuals/F4Book/F4BK.PDF

--
Hilsen Hans
homepage: www.fotofritid.dk

www.pbase.com/hcstune

Fra : BRSF-DK

Dato : 30-08-08 18:33

> [...]
>
> Jeg har mistet min manual til mit Nikon F4/m motor kamera.
>
> Er der en venlig sjæl der vil lade mig låne den eller jeg kan købe den?

Hej John

Hvis du også mangler manualer til diverse tilbehør til F4 - F4s, så kan du
hente samtlige manualer for F4 - F4s inkl. alt tilbehør her:

http://fotohobby.dk/filer/Bjarne_foto-download.htm

Bjarne
6855 Outrup
www.fahnoe.dk - www.fotohobby.dk