Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Program der kan ændre størrelsen på flere ~
Fra : Bente

Dato : 26-08-08 18:44

En nybegynder (mig) spørger;

Jeg har taget en masse fotos fra en ferietur, som nu skal uploades til en
hjemmeside, hvor jeg gratis kan vise dem.
Der er en begrænset plads på sådan en gratisside, og derfor vil jeg rezise
alle fotos, så de ikke fylder for meget.

Det er en hård tur at gøre det for hver enkelt foto, og vil gerne finde et
program der kan gøre ændre størrelsen på dem alle på én gang.

Programmet må gerne være et gratis-program.

Skal kunne installeres på en pc med Windows Vista (64-bit version)

Hilsen fra
Bente

Fra : Michael

Dato : 26-08-08 20:45

Denne opgave kan XnView klare.

http://pagesperso-orange.fr/pierre.g/xnview/enhome.html

Michael.

Fra : 4700

Dato : 26-08-08 20:59

Prøv evt AcdSee

Fra : Lone

Dato : 27-08-08 06:31

prøv denne

Mihov Image Resizer is FREE.
----------------------------------
Miha Psenica, © 2000-2003
http://www.imageresizer.com/
http://forum.mihov.com/
http://www.mihov.com/sw/

hilsen Lone

Fra : Ole Christiansen

Dato : 27-08-08 08:40

> [...]
>
> Programmet må gerne være et gratis-program.
>
> Skal kunne installeres på en pc med Windows Vista (64-bit version)

Googles picasa2. Masser af plads. Det er ikke nødvendigt at rezise.

Fra : Lone

Dato : 28-08-08 15:03

hej Bente

prøv her