Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon 50D annonceret!
Fra : Ukendt

Dato : 26-08-08 11:54

Det var dælme ikke længe, 40D'eren fik lov at leve!

http://web.canon.jp/imaging/eosd/eos50d/index.html

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk

Fra : AON

Dato : 26-08-08 05:52

On 26 Aug., 12:53, "Frodo Nifinger" <jnisnabelatdcadsl.dk> wrote:
> Det var dælme ikke længe, 40D'eren fik lov at leve!

> [...]

Nej, fra rygte for 2 dage siden i mit tidligere indlæg 24. august så
var det rigtigt nok
Bliver de jo også nød til når Nikon er kommet med D300

aon

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 26-08-08 12:53

AON <oz3aap@gmail.com> wrote:

> Nej, fra rygte for 2 dage siden i mit tidligere indlæg 24. august så
> var det rigtigt nok
> Bliver de jo også nød til når Nikon er kommet med D300

Mest spændende er dog at se hvordan høj iso ser ud på den ....

/thomas

Fra : Michaelbs

Dato : 26-08-08 12:59

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen
> [...]

Desværre er det et crop kamera og for mig at se er det ikke tilfældigt, at
der er så tæt et fonetisk slægtskab mellem crop og crap.

Michaelbs

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 26-08-08 13:03

Michaelbs <mbsFjernDette@FjernOgsÂDettemichaelbennati.dk> wrote:

> "Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen

> Desværre er det et crop kamera og for mig at se er det ikke tilfældigt, at
> der er så tæt et fonetisk slægtskab mellem crop og crap.

Det er klart at hvis du først har haft et fullframe mellem hænderne så
er du ikke så hurtigt til at gå tilbage til crop ... men måske lidt
hårdt at kalde alle crop kamerarer for crap :)

/thomas

- der venter tålmodigt på 5D mkII ...

Fra : aon

Dato : 26-08-08 14:02

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> er du ikke så hurtigt til at gå tilbage til crop ... men måske lidt
> hårdt at kalde alle crop kamerarer for crap :)

Jahh, hvis man tager fugle/dyre billeder og de kan få cropsensor med
støjniveau som 5D så er 15 MP og en x1.6 superb for mig

aon

Fra : phc

Dato : 26-08-08 06:16

On 26 Aug., 12:53, "Frodo Nifinger" <jnisnabelatdcadsl.dk> wrote:
> Det var dælme ikke længe, 40D'eren fik lov at leve!

> [...]

Der er tale om en overbygning til 40D som fortsætter.
mvh
peter

Fra : Ulla I. Nielsen

Dato : 26-08-08 18:23

"Frodo Nifinger" <jnisnabelatdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Det var dælme ikke længe, 40D'eren fik lov at leve!

> [...]

50D erstatter ikke 40D.

Der er tale om en overbygning til 40D som fortsætter.
http://zoom.comon.dk/index.php/news/show/id=653

AC-Foto i Tyskland er prisen på 9.800,- kr. (1.292,00 EUR)
http://www.ac-foto.com/ac/shop/...Canon&id=21552

Fra : Flemming Joensson

Dato : 26-08-08 20:14

"Frodo Nifinger" <jnisnabelatdcadsl.dk> wrote in

> Det var dælme ikke længe, 40D'eren fik lov at leve!
>
> http://web.canon.jp/imaging/eosd/eos50d/index.html

DPreview har også allerede et preview klart -
http://www.dpreview.com/previews/canoneos50d/

Ser da lækkert ud... men nok lige en 3-4k over mit budget. Tror jeg går
efter et Canon 40D eller Nikon D90 i stedet.

//flemming