Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
hvilket Nikon skal jeg vælge?
Fra : Lone

Dato : 26-08-08 07:03

Hej

mit gamle coolpix 995 er stået af.

jeg har opgivet at finde et brugt og kigger efter et nyt kamera.

valget står mellem

P 6000
P 80
D 60

men hvad er bedst (prisen er ikke så vigtig) - jeg er total amatør og har
lidt svært ved at gennemskue hvad forskellen er og hvilket apparat jeg bør
købe.

nogen hjælp fra Jer derude?

hilsen Lone

Fra : Erik D

Dato : 26-08-08 13:10

Det er så her der som regel altid er éen eller anden der henviser til
dk.fritid.foto.indkøb. Idag er det så mig der gør det.

Iøvrigt vil det udfra dine yderst sparsomme oplysninger være umuligt
at give seriøs vejledning.
Du må selv lægge lidt mere engagement i det, hvis du vil have andre på
banen til at hjælpe dig....men så er der absolut også hjælp at få..