Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Opfordring til gruppens actionfotografer!
Fra : Ukendt

Dato : 24-08-08 21:33

Jeg gik for et par måneder siden i gang med at realisere et projekt med
USfootball.
I den proces valgte jeg at efterlyse et hold, der ville være med til
projektet i forummet på www.usfootball.dk
Det har medført så mange henvendelser, at jeg må skuffe adskillige klubber.

Så var det, at jeg tænkte, at der må være nogen, der har lyst til at prøve
kræfter med sporten.
Det er faktisk ret sjovt at skyde den sport.
Blir man inviteret, får man glat væk lov til at bevæge sig frit gennem
spillerboksen for at fotografere, som man har lyst til.
Billeder mangler de altid - især, hvis man kan lave et godt stykke arbejde.
Muligvis kan der gå hen og være lidt økonomi i det, hvis altså man kan sit
kram.

Personligt har jeg fået henvendelser fra otte klubber, så der er garanteret
også en ikke langt fra, hvor du bor.
Det gælder over hele landet!

Så hvorfor ikke, hvis man har tid nok og lyst til lidt action?

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk