Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Opdatering af Canon EOS 450D
Fra : nesega

Dato : 19-08-08 10:39

Jeg har tidligere kunnet finde opdateringer til mine andre digitale
Canon kameraer; men jeg kan ikke finde ud af, om der er frigivet
opdateringer til min 450D'er - og hvordan opdateringen sker. Jeg har
fået forlagt de CD'er, der fulgte med kameraet. Måske er der én, der
kan hjælpe mig?

På forhånd tak!

Karl Johan Agesen

Fra : Kurt Lund

Dato : 19-08-08 21:51

"nesega" <nesega@gmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

Kik her
http://search.dpreview.com/?q=firmware+450D

Mvh
Kurt

Fra : Nicolai Lang

Dato : 20-08-08 06:44

On Tue, 19 Aug 2008 09:38:50 -0700 (PDT), nesega <nesega@gmail.com>
wrote:

> [...]
>opdateringer til min 450D'er - og hvordan opdateringen sker. Jeg har
>fået forlagt de CD'er, der fulgte med kameraet. Måske er der én, der

Jeg formoder de kommer på http://web.canon.jp/imaging/eosd-e.html når
de frigives? Sidst der er frigivey EOS-D FW var i April.

Eller er der andre steder?

Med venlig hilsen
Nicolai

--
http://nicolai.hjorth.com

Fra : E.M.

Dato : 20-08-08 13:44

"nesega" <nesega@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Er det firmware eller software-opdateringer du efterlyser?

Mvh. E.M.

Fra : nesega

Dato : 20-08-08 06:58

On 20 Aug., 14:44, "E.M." <e...@dbmail.dk> wrote:
> [...]
>
> På forhånd tak!
>
> Karl Johan Agesen
>
> Er det firmware eller software-opdateringer du efterlyser?

Det er firmware opdateringer