Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Tamron / Sigma - importør/distributør
Fra : Karsten Jensen

Dato : 15-08-08 10:42

Er der nogen der kan oplyse mig om www adresser på de danske
importører / distributører af Tamron og Sigma?

Fra : Ukendt

Dato : 15-08-08 10:50

"Karsten Jensen" <k-j_absolute_no_spamming@direkte.org> skrev i meddelelsen
> Er der nogen der kan oplyse mig om www adresser på de danske
> importører / distributører af Tamron og Sigma?

Tamron importeres af Westheimer - westheimer.dk
Sigma importeres af Fovitech - fovitech.dk

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk

Fra : Karsten Jensen

Dato : 18-08-08 17:07

On Fri, 15 Aug 2008 11:49:35 +0200, "Frodo Nifinger"
<jnisnabelatdcadsl.dk> wrote:

>Tamron importeres af Westheimer - westheimer.dk
>Sigma importeres af Fovitech - fovitech.dk

Takker.... Har du samme oplysninger på Tokina?

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 18-08-08 17:44

Det er http://www.finnjensen.dk/.
--
Kerim

Fra : Karsten Jensen

Dato : 18-08-08 21:57

On Mon, 18 Aug 2008 18:43:33 +0200, Kerim Ellentoft
<kerim@mail.tele.invalid> wrote:

>Det er http://www.finnjensen.dk/.
Takker

Fra : BRSF-DK

Dato : 18-08-08 20:05

"Karsten Jensen" <k-j_absolute_no_spamming@direkte.org> skrev i en
meddelelse news:2g7ja41jrmo8e4tnsk1lodbnv1rvc040vv@4ax.com...

> Takker.... Har du samme oplysninger på Tokina?

Hej Karsten, hvis du ser på Tokina´s internationale side <her.

http://www.tokinalens.com/distributors.html

Er der ikke noteret nogen dansk distributør. Jeg har hos lokal fotohandler
fået oplyst at de får det fra Holland

Hvis du får - finder en dansk distributør, så lad os få det her i gruppen,
så vil jeg også være glad

Bjarne
6855 Outrup
www.fahnoe.dk - www.fotohobby.dk

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 18-08-08 20:58

"BRSF-DK" <bjafa@"FJERN"dbmail.dk> skrev :

>Er der ikke noteret nogen dansk distributør. Jeg har hos lokal fotohandler
>fået oplyst at de får det fra Holland

Det har jeg da oplyst om 1 time og 17 tidl. end dit svar.
--
Kerim