Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Den glade nybegynder. :)
Fra : Andy Dufresne

Dato : 14-08-08 19:10

Hej alle.

Jeg, og specielt fruen, vi gerne til at 'lege' lidt med fotografering.

Dertil skal jo bruges et kamera, men hvilket?

Har set på, og overvejet Canon Eos 450D (Den med to linser).

Vi ved ikke det store endnu, men vil selvfølgelig gerne lære noget.

Er det kamera OK til begyndere? Andet vi skal vælge?

/Andy

Fra : Bo Bjerre

Dato : 14-08-08 19:33

Andy Dufresne wrote:
> Hej alle.
>
> Jeg, og specielt fruen, vi gerne til at 'lege' lidt med fotografering.
>
> Dertil skal jo bruges et kamera, men hvilket?

Der findes en newsgruppe, der bruges til spørgsmål om anskaffelser og
indkøb:

- der får du helt sikkert svar.

Bo //

Fra : Sack

Dato : 14-08-08 19:48

"Andy Dufresne" <covershare@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Vi ved ikke det store endnu, men vil selvfølgelig gerne lære noget.
>
> Er det kamera OK til begyndere? Andet vi skal vælge?

det er et ganske glimerende kamera, også til begyndere.
overvej evt. den's "lillebror" Canon EOS 1000D
http://zoom.comon.dk/index.php/news/show/id=510

kan næsten det samme og er lige et par tuser billigere
hvis du så køber et canon, så smut lige forbi www.canoneos.dk
der er en masse hjælp at hente, bla, 38 små video kurser som lærer dig en
masse

/red