Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon fotoprinter - papir billigst?
Fra : Jens Thomsen

Dato : 10-08-08 05:18

Hej

Den fotoprinter de har i Netto i morgen fra Canon har papir til 249 for 108
stk.

Men kan man ikke finde det billigere i Sverige, Tyskland eller nettet?

Fra : Kurt Lund

Dato : 10-08-08 07:59

"Jens Thomsen" <jt@nej.nej> skrev i meddelelsen
> [...]
> 108 stk.
>
> Men kan man ikke finde det billigere i Sverige, Tyskland eller nettet?
Har du søgt på nettet ?
Kurt

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 10-08-08 09:36

"Jens Thomsen" skrev i en meddelelse
> Men kan man ikke finde det billigere i Sverige, Tyskland eller
nettet?

Check evt www.edbpriser.dk

Dit spørgsmål hører i øvrigt til i news:dk.fritid.foto.indkoeb hvor det
har været oppe at vende en del gange tidligere.

Jan

Fra : Leif Langgaard

Dato : 10-08-08 10:27

"Jens Thomsen" <jt@nej.nej> skrev i en meddelelse
> [...]
> 108 stk.
>
> Men kan man ikke finde det billigere i Sverige, Tyskland eller nettet?

Du kan måske selv skære A4 ud, så kan du få papir til 25 øre stk. ikke
Canon, men næsten ligeså godt, andre end dem med erfaring med
kombinationerne med printer, blæk, papir og indstilling af og opsætning af
den specifikke printer kan sige om det bliver et godt resultat.

Tænk også lige på hvad farvepatronerne koster til netop den printer, og hvor
meget er der i patronerne?

Jeg tror ikke du skal købe printeren for at spare penge, du kan få billeder
til 0,50 kr.. over nettet!

Printer, papir og farvepatroner løber op, men du kan så lave billederne med
det samme

--
Langgaard
www.megapixels.dk

Fra : thl

Dato : 10-08-08 03:53

On 10 Aug., 11:27, "Leif Langgaard" <langga...@klarupnet.dx> wrote:

> Tænk også lige på hvad farvepatronerne koster til netop den printer, og hvor
> meget er der i patronerne?

Prisen er inkl. farvebånd.

mvh
Thorbjørn

Fra : Leif Langgaard

Dato : 10-08-08 11:50

"thl" <lykkebo47@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Prisen er inkl. farvebånd.

Ja, klart nok, men det "farvebånd" holder ikke evigt, og sjovt nok, så er
farvepatroner i pris ofte modsat prisen på printeren, jo billigere printer
jo dyrere patroner!
Der er altid mulighed for uoriginale patroner og papir, dette er dog oftest
ikke helt i klasse med det originale.

F.eks. her:
http://www.blaekgrossisten.dk/?gclid=CLX1hYeMg5UCFQuH1Qod3UJyrg

http://www.ink-pro.dk/default.asp?Action=Details&Item=919

http://www.ink-house.dk/inkhouse/?link=googlejan

http://www.printerpatroner.dk/printer-patron/

--
Langgaard
www.megapixels.dk

Fra : Kurt Lund

Dato : 10-08-08 12:12

"Leif Langgaard" <langgaard@klarupnet.dx> skrev i meddelelsen
> [...]
> Der er altid mulighed for uoriginale patroner og papir, dette er dog
> oftest ikke helt i klasse med det originale.

Hej Leif
Nu tror jeg ikke du kan få noget uoriginalt farvebånd til den/de printer.
Og nej farvebåndet holder ikke evigt, det er også derfor at det følger med
fotopapiret,
så til den pris der er nævnt er det både papir og blæk/farvebånd med.

Mvh
Kurt

Fra : Mogens Hansen

Dato : 10-08-08 12:31

"Leif Langgaard" <langgaard@klarupnet.dx> wrote in message

[8<8<8<]
> [...]
> den specifikke printer kan sige om det bliver et godt resultat.
>
> Tænk også lige på hvad farvepatronerne koster til netop den printer, og

Det lyder som om du ikke er opmærksom på at den omtalte printer er en
due-sublimation printer og ikke en blæk-printer.
Det betyder at den bruger en helt speciel type papir, og farve-patronen er
et farvebånd med 4 sektioner pr. billede: een for hver af de 3 grundfarver
samt et beskyttelseslag. Farvebåndets kapacitet passer eksakt til mængden af
papir der er i æsken, og der bruges helt den samme mængde barvebånd uanset
om man printer et "normalt" billede, et helt hvidt eller helt sort billede.

Der findes mig bekendt ikke uoriginale papir til den type printere.

De laver iøvrigt et rigtigt pænt print.

--
Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : Leif Langgaard

Dato : 10-08-08 18:12

> [...]
> billede.
>
> Der findes mig bekendt ikke uoriginale papir til den type printere.

Ok, det var jeg ikke klar over, der kommer jo nyt hele tiden, så jeg holder
mund ( i denne tråd)

Og tak for oplysningen!

--
Langgaard
www.megapixels.dk

Fra : per.corell@privat.dk

Dato : 10-08-08 14:34

Eh, -- hvad koster den printer i Netto så ?

Fra : Kurt Lund

Dato : 10-08-08 22:01

<per.corell@privat.dk> skrev i meddelelsen
Eh, -- hvad koster den printer i Netto så ?

Tjae
www.netto.dk

Kurt

Fra : Ukendt

Dato : 13-08-08 11:36

"Jens Thomsen" skrev i meddelelsen...
> Den fotoprinter de har i Netto i morgen fra Canon har papir til 249 for
> 108 stk.
> Men kan man ikke finde det billigere i Sverige, Tyskland eller nettet?

Tro mig: Det er stort set umuligt. Du kan sagtens finde steder, der
reklamerer med at de har pakken til samme eller lidt lavere pris, men enten
kan de ikke levere eller også kommer der voldsomt meget porto/gebyr på.

Så jeg har vænnet mig til at købe det i Netto. De plejer at have det ca.
hvert halve år - og så køber jeg stort ind

/Nick

PS: Og glem alle de andre kommentarer i denne tråd, de er ikke opmærksomme
på, at det er en dye sublimation-printer...