ØV Mørtel på billak :(
Fra : Lars Bisgaard

Dato : 16-09-08 16:17

Hej idag var min kæreste så uheldig at ved siden af hendes Job var de ved at
byggehus, hun holder så på den private pakering som hendes Job tillader, og
der er en mur på ca. 2 meter høj, over til hvor de bygger, da hun så kom ud
til bilen var den ene side nærmest klistret ind i mørtel, hun ringede og jeg
var der i løbet af no time.
Vi gik rundt og tog nogle billeder af bilen og kontaktede så murende, de var
da kede af det og viste ikke helt hvad de skulle gøre, men enden på det blev
at de skyllede det af som de kunne med en vandslange, og derefter kørte jeg
i vaskehal, det blev den ikke ren af så jeg tog også børsten i brug da jeg
kom hjem, nu ser den ok ud igen, men tænker selvfølgelig meget over om
lakken har taget skade, har ringet til ham der har murer firmaet og han var
da forstående og tilbød også at betale for vaske regningen, hvilket jeg
afslog, de 90 kr kommer jeg nok over, men er mere bange for ta lakken evt.
har taget skade. Hvilket han selvfølgelig sagde at den ikke havde....

Hvad mener i ?

Mvh

Lars Bisgaard

Skoda Octavia 1.8 TSI nu med 7000 km på klokken

Fra : Kim Olsen

Dato : 16-09-08 16:33

Hvad mener i ?

Tja det er jo ikke længe siden, at en person var ved at dø af ætsningsskader
efter at have drukket en "klat" mørtel i en ice-tea... så mørtel er klart
ætsende.

Om lakken tager skade...... jeg ville nok spørge en autolakerer

Kim

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 16-09-08 16:57

> Hvad mener i ?

Efter en go bygge dag opdagede jeg at Passaten havde stået i vindretningen
og bilen var dækket med et fint lag cement og det havde småregnet, nu har
jeg 1000vis af små huller i lakker over det meste af bilen specielt på taget

Lad en prof besigtige bilen, han kan bedre vurdere om der er taget skade.

Stef