Brugt Alu.
Fra : Martin

Dato : 10-09-08 07:54

Hej.
Hvor finder man et billig/brugt alufælge?

Har smadret det ene fælg på min øse, og er ved at få fnat af at køre med
reservehjulet.

Boer i Vejle, og har haft kontakt til nogle aotoophuggere, men uden held.

Fælgen er 9*18 5*114,3 evt ET44

Hygge
Martin

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 10-09-08 14:30

"Martin" <Spamfjerndette@heidiogmartin.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> reservehjulet.
>
> Boer i Vejle, og har haft kontakt til nogle aotoophuggere, men uden held.

Læs dit spørgsmål igennem og se hvorfor folk ikke kan hjælpe dig...

hint: er det en fælg til din Ferrari?

Fra : Autocadster

Dato : 11-09-08 12:31

Brian Axelgaard skrev:
> "Martin" <Spamfjerndette@heidiogmartin.dk> skrev i meddelelsen

> Læs dit spørgsmål igennem og se hvorfor folk ikke kan hjælpe dig...
> hint: er det en fælg til din Ferrari?

Det er vel irellevant når alle mål står der, det er jo med garanti ikke
originalhjul som han pt. kører på

Autocadster / 2620

Fra : Martin

Dato : 11-09-08 22:36

Autocadster skrev:

> Det er vel irellevant når alle mål står der, det er jo med garanti ikke
> originalhjul som han pt. kører på

Nemlig

Hygge
MJ

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 10-09-08 18:10

Martin skriver:

> [...]
> reservehjulet.
>
> Boer i Vejle, og har haft kontakt til nogle aotoophuggere, men uden held.

Okay, bare den er i alu er det i orden. Designet er lige meget ?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Martin

Dato : 11-09-08 07:33

Klaus D. Mikkelsen skrev:
> Martin skriver:

> Okay, bare den er i alu er det i orden. Designet er lige meget ?
>

> Klaus
Fuldstændigt
Ridset, slidt,grimt - det er ligemeget.

Skal kun bruges indtil jeg for det nye hjem

Mvh
Martin

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 11-09-08 08:19

Martin skriver:

> Fuldstændigt
> Ridset, slidt,grimt - det er ligemeget.
>
> Skal kun bruges indtil jeg for det nye hjem

Så kan du da lige så godt bruge en stålfælg...

Fra : Martin

Dato : 11-09-08 11:40

Klaus D. Mikkelsen skrev:
> Martin skriver:

> Så kan du da lige så godt bruge en stålfælg...
>

> Klaus
He He
Mit højre baghjul køre med 255/35 9*18
Reservehjulet er 145/70 17 stålfælge i nigutin gul farve.
Har ingen ide om, hvad det er godkendt til, men holder den på max 80
km/t., og bagenden er ret livlig lige nu.

fælget som jeg har smadret er et letmetalsfælge fra Volk (GT-N), og der
kommer nok til at gå lidt tid, før jeg får det til DK :-/

Mvh
Martin

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 11-09-08 12:24

Martin skriver:

> Mit højre baghjul køre med 255/35 9*18
> Reservehjulet er 145/70 17 stålfælge i nigutin gul farve.

Og er på baghjulet?

Må man godt det ?

Fra : Martin

Dato : 11-09-08 22:20

Klaus D. Mikkelsen skrev:
> Martin skriver:
>
> Og er på baghjulet?
>
> Må man godt det ?
>
> Klaus
Det er på baghjulet.
Om det er lovligt ved det faktisk ikke - har ikke tænkt i de baner :-/

Dækmanden der monterede fælgen sagde bare, at jeg nok ikke lige skulle
teste top hastigheden på bilen med med dette fælg.

Mekanikkeren nævnte ikke noget ang. om det var ulovligt - han mente
derimod at dækket nok skulle holde til mere end 80 km/t.

Tager kontakt til Vesti imorgen og ser om han kan hjælpe.

Sjovt nok nævnte min dækmand også Vesti, men det var nu med henblik på
tuning

Hygge
MJ

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 12-09-08 05:37

Martin skriver:

> Det er på baghjulet.
> Om det er lovligt ved det faktisk ikke - har ikke tænkt i de baner :-/

Tjak lige din brugsanvisning til bilen.....

Fra : Martin

Dato : 12-09-08 08:36

Klaus D. Mikkelsen skrev:
> Martin skriver:
>
> Tjak lige din brugsanvisning til bilen.....
>

> Klaus

Anner ikke hvor den er - men den står sikkert på japansk (importbil)

Hygge
MJ

Fra : Morten

Dato : 10-09-08 19:46

Martin skrev:
> [...]
> med reservehjulet.
>
> Boer i Vejle, og har haft kontakt til nogle aotoophuggere, men uden held.

Prøv Nogle Autoophuggere i et lidt større område, ellers skulle du have
købt en bil hvor reservehjulet også er et alu fælg, det har min Mondeo....

Mvh.

Morten

Fra : Martin

Dato : 11-09-08 07:38

Morten skrev:

> [...]
> købt en bil hvor reservehjulet også er et alu fælg, det har min Mondeo....

He he ja - jeg vil se om jeg kan få den bullede fælg rettet, og så bruge
det som reservehjul fremover - kan nok ikke ligge i hjulbrønden
Nada plads bag i en Toyota Supra

Nu har jeg prøvet 3 storre huggere her i og omkring Vejle + et par
dækmænd - de har alle samme svar - alufælg ryger i en container og solgt
til skrot :-/

Hygge
Martin

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 11-09-08 09:22

> [...]
>
> Nu har jeg prøvet 3 storre huggere her i og omkring Vejle + et par
> dækmænd - de har alle samme svar - alufælg ryger i en container og solgt

I nærheden af Silkeborg bor en fælgretter ... LM fælgopretning står det som
i min GPS, det ligger i/ved Sinding.

--
Per

Fra : Martin

Dato : 11-09-08 11:34

Per Henneberg Kristensen skrev:

/

> I nærheden af Silkeborg bor en fælgretter ... LM fælgopretning står det
> som i min GPS, det ligger i/ved Sinding.

Jep - kender ham godt - han rettede et alufælge op, som jeg havde
smadret på min civic - dengang var det dog ikke min egen skyld

Mvh
Martin

Fra : Sode

Dato : 11-09-08 20:17

Vesti-auto kan de supra'er osse stumper. www.vesti.dk

Fra : Martin

Dato : 11-09-08 22:28

Sode skrev:
> Vesti-auto kan de supra'er osse stumper. www.vesti.dk

Ringer imorgen

Tak for hintet.

Hygge
MJ

Fra : Martin

Dato : 12-09-08 17:22

Sode skrev:
> Vesti-auto kan de supra'er osse stumper. www.vesti.dk

Øv gik ikke

Men har fået et godt tilbud fra Lasse Sell fra japanerimport

Han har 4 barracuda fælg liggende, som han gerne vil sælge til mig.

Mvh
Martin