Hvem kører XD 34.406
Fra : Knut

Dato : 08-09-08 20:40

Mødte sidst på eftermiddagen en sort Renault (altså ikke cognagnen) med
ovennævnte nummer.

Han havde ved et par indsnævringer af vejen tidligere ikke rigtig
tålmodighed til at køre med nogenlunde lovlig hastighed - havde et par gange
forsøgt sig med kofangermagneter ol.
Ved afkørslen Hillerød S blinker jeg ind til højre og gud hjælpe mig om
idioten ikke foretager en overhaling indenom - I NØDSPORET - samtidig med at
jeg påbegynder at dreje op ad afkørslen - hvad fanden tænker såden en
halvhjerne på - havde jeg ikke i bakspejlet opdaget hans underlige manøvre
var vi begge blevet grundigt smadret - jeg kørte vel med 80/90 km/t og da
'cognacen' overhaler har han jo givet kørt mindst 100 km/t.
Vanvidsbilist!!!!

Knut

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 08-09-08 21:03

"Knut" <enbedreemailadresse@mail.dk> wrote in

> Subject: Hvem kører XD 34.406

Det ved jeg ikke men jeg ved hvem der kører YV30670.

Er det virkelig nødvendigt at efterlyse hver eneste bil man møder der kører
lidt skidt?

Fra : Knut

Dato : 09-09-08 05:24

"Henrik Stidsen" <inbox@henrikstidsen.dk> wrote in message
> [...]
>
> Det ved jeg ikke men jeg ved hvem der kører YV30670.
>
> Er det virkelig nødvendigt at efterlyse hver eneste bil man møder der

Lidt skidt???

Det er jo det glade vanvid og livsfarligt!

Knut

Fra : Martin Petersen

Dato : 09-09-08 05:42

"Knut" <enbedreemailadresse@mail.dk> skrev i meddelelsen

> "Henrik Stidsen" <inbox@henrikstidsen.dk> wrote in message

> Lidt skidt???
>
> Det er jo det glade vanvid og livsfarligt!

Og hvad får du ud af at skrive hans nummerplade her?

- Martin

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 08-09-08 23:02

On Mon, 08 Sep 2008 20:03:15 +0000, Henrik Stidsen wrote:

> "Knut" <enbedreemailadresse@mail.dk> wrote in

> Det ved jeg ikke men jeg ved hvem der kører YV30670.

Din fabriksgaranti er vist lige udløbet...

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 09-09-08 13:25

Peter Dalgaard <p.dalgaard@biostat.ku.dk> wrote in

> Din fabriksgaranti er vist lige udløbet...

Hvilket du kunne have læst om her i gruppen for 2 måneder siden ;)

Kom igen Sherlock ;)

Fra : PMH

Dato : 09-09-08 07:10

"Knut" <enbedreemailadresse@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Mødte sidst på eftermiddagen en sort Renault (altså ikke cognagnen) med
> ovennævnte nummer.

Jeg fatter ikke helt denne efterlysning..??

Selv om det skulle lykkedes dig at finde frem til fjolset, hvad ville
du så gøre ved det..??

Når du nu har nummeret, og er så fortørnet over hans kørsel, hvorfor
ringer du så ikke til Jens betjent og anmelder ham..??
Det er da fremgangsmåden, hvis man skal have fat i folk der sætter
andres liv og helbred på spil..

PMH

Fra : Knut

Dato : 09-09-08 16:42

"PMH" <tjaa@tjaa.dk> wrote in message

> [...]
> ringer du så ikke til Jens betjent og anmelder ham..??
> Det er da fremgangsmåden, hvis man skal have fat i folk der sætter

Deri er jeg enig - men det vil da bare blive svært at få gjort noget ved den
sag uden andre beviser end mit udsagn.

Her kan jeg da håbe en genkender fjolset - så kan jeg jo tage den personligt
med ham.

Knut

Fra : Søren C

Dato : 09-09-08 01:23

Husk at punktummer ikke findes på nummerplader

Iøvrigt kørte der en Peugeot 407 på vestmotorvejen mod københavn her
til morgen mellem 6.15 (slagelse) og 6.45 (Køgebugt) der
blinkede af alt for alle. Selv lastbiler i inderste spor. Ved ikke
lige hvad der skete i hovedet på ham.
Hele vejen til københavn.... Blink blink blink osv osv osv
Anyway det positive var at han var flink til at give plads til mig når
jeg trak ud for at overhale lastbiler.
Nok fordi jeg var en af de få privatbilister på vejen der gad og
trække ind. Resten af motorvejen var spækket med
varevogne og lastbiler. Og varevogne kan pr defination ikke trække mod
højre.
Ved egentlig ikke hvorfor, om det er en slags spærre på rattet.

Det underlige var at han egentlig aldrig rigtig overhalede nogle af
dem han blinkede af. ...
Weired!

Fra : Ukendt

Dato : 09-09-08 13:38

"Knut" <enbedreemailadresse@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Mødte sidst på eftermiddagen en sort Renault (altså ikke cognagnen) med
> ovennævnte nummer.

Hvad med at efterlyse personen med ovennævte reg. nr. i det lokale
supermarked, så I kan tage en snak sammen.
Eller oprette en ny newsgroup "dk.fritid.herhængervihinandenud.dk".

--
/HB

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 09-09-08 20:57

On Tue, 09 Sep 2008 12:24:54 +0000, Henrik Stidsen wrote:

> Peter Dalgaard <p.dalgaard@biostat.ku.dk> wrote in

> Hvilket du kunne have læst om her i gruppen for 2 måneder siden ;)
>
> Kom igen Sherlock ;)

Må have nogen nye RAM chips, de her er læk... (Hmm, hvad lavede jeg
egentlig 17/7?)

Til gengæld er jeg ved at være i den alder hvor man kan huske ting der
slet ikke er sket.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 10-09-08 10:45

> Til gengæld er jeg ved at være i den alder hvor man kan huske ting der
> slet ikke er sket.

Den udvidede version af selektiv hukommelse :)

Fra : Ukendt

Dato : 09-09-08 21:12

Knut wrote:
> [...]
> hans underlige manøvre var vi begge blevet grundigt smadret - jeg
> kørte vel med 80/90 km/t og da 'cognacen' overhaler har han jo givet

Ja det rene vanvid.
Man kan få et sæt små kameraer til montering i for- og bagrude der
simpelthen filmer og optager når du kører.
Så har man da beviser bagefter, hvis det skulle komme til et uheld. Det er
vist et amerikansk firma der laver sættet.
Det har været nævnt her i gruppen tidligere.

/Ole

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 09-09-08 22:36

Jeg har en http://www.actioncamera.dk/

--
Per

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 10-09-08 10:46

"Per Henneberg Kristensen" <phk@fjern_klikpost.dk> wrote in

> Jeg har en http://www.actioncamera.dk/

Den har bare ikke mere end ca. 45 min optagetid pr opladning hvis ikke man
køber batteripakken til den. Desuden er det ofte svært at se nummerpladen
på de andre biler.

Men ellers, meget fedt lille kamera :)

Fra : Kent Friis

Dato : 11-09-08 20:30

Den Mon, 8 Sep 2008 21:39:31 +0200 skrev Knut:

> [...]
> jeg påbegynder at dreje op ad afkørslen - hvad fanden tænker såden en

Sporet til højre for det du normalt kører i (længst til venstre,
uanset om det er for at mase dig foran i køen eller du bare kører
morfar, iflg. dine egne udsagn i andre tråde) kaldes normalt ikke
nødsporet.

Mvh
Kent

.... for katten.