Trailerkørsel 2008
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 08-09-08 06:48

Jeg var til trailerkørsel i går. Desværre blev den beskæmmet af en dommer,
der bedømte de første 4 biler anderledes end resten af feltet. Han havde
åbenbart misforstået eller måske slet ikke hørt den instruktion os kører fik
fra JV under gennemgangen af banen. Først da han havde haft besøg af en
fotograf og en tredje person efter 4. bils gennemkørsel blev hans kritierie
for "go" til gennemført parallelparkering hævet op på samme niveau som
kørernes.

JV ville ikke høre på kritiken, "det er jo kun for sjov", "det er kun din
familie der siger sådan", "dommeren har været politibetjent", "hvorfor
skulle han gøre forskel på deltagerne, han kender ingen af jer", var nogle
af de argumenter jeg fik at høre.

Det ville have klædt JV hvis de havde indrømmet de ikke havde styr på den
dommer.

Jeg tvivler på det har gjort nogen forskel på hvem der blev nummer 1, 2 og
3 - jeg selv var lidt uheldig i baglæns slalom øvelsen, hvor jeg måtte køre
frem flere gange - men når man holder i parallelparkering og kan se man
holder inden for de regler man har fået udstykket - og stadig ikke får "go",
så bliver man sgu noget frustreret. På et tidspunkt havde jeg stor lyst til
at gå ud af bilen og spørge hvad der var galt, efter at jeg for jeg ved ikke
hvilken gang havde rettet parkeringen til - jeg slap rattet i afmagt over
dommeren. Jeg følte det som om jeg brugte over 1 minut på
parallelparkeringen, lige som de første 4 deltagere i første heat. Så var
det der åbenbart tilflød dommeren nye informationer og der blev indført en
mere blød vurdering. Jeg tænker han har bedømt højst 10 cm fra linjen, hvor
vi andre har fået 30 cm at vide, men det er gætværk. JV indrømmer nemlig -
og selvfølgelig - ingen fejl.

Jeg håber JV bruger den erfaring de forhåbentlig har fået fra i år næste år,
så den slags skandaler undgås. I mellemtiden vil jeg overveje om jeg
overhovedet vil med næste år.

Ovenstående kan forekomme forvirrende, jeg er simpelthen bare _så_ rasende.

Næste år håber jeg da at få samme mødetidspunkt at vide som resten. Der var
ingen undskyldning, de havde både mit telefonnummer og emailadresse. Nogle
af de andre var endog blevet ringet op... :(

PS: Jeg føler mig ikke personligt forfulgt. Jeg tror bare at JV ikke havde
styr på det i år :(
--
Per

Fra : René Løweneck

Dato : 08-09-08 07:50

Hej Per !

> PS: Jeg føler mig ikke personligt forfulgt. Jeg tror bare at JV ikke havde
> styr på det i år :(

Hvem er JV ?

Lad mig gætte - du var én af de første 4 biler.

Hvor finder du opslagene til sådanne konkurrencer ?

Iøvrigt - ærgerligt for dig,- men bedre held næste gang

Op med humøret, Per

René Løweneck
http://www.loweneck.dk/rene/default.asp?PG=51
Land Rover Discovery II TD5 - The best 4x4xfar

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 08-09-08 08:28

René Løweneck skrev:

> Hvem er JV ?

Jydske Vestkysten?

De har har aldrig haft styr på en sk*d!
Hans
http://www.sitecenter.dk/hanspaulin/

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 08-09-08 09:08

"René Løweneck" <rene@loweneck.dk> skrev i meddelelsen
> Hej Per !

> Hvem er JV ?

Jyske Vestkysten - det er dem der arrangerer ..

> Lad mig gætte - du var én af de første 4 biler.

Nah :)

På forsiden af JV når tid er ;) .... www.jv.dk

> Iøvrigt - ærgerligt for dig,- men bedre held næste gang

Hvis jeg ikke har mistet lysten helt ;)

> Op med humøret, Per

Javel!

:)