geu 12469
Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 31-08-08 21:39

Mogens skriver:

> Kigger lidt efter een (årgang 2003-2005 med DSG) og ville lige høre, om der
> er nogle oplagte fejl og mangler ved denne model.

Jeg var slet ikke klar over at golf 4 kunne fås med DSG kasse.

Ensidige at de blev bygget efter 2004.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Mogens

Dato : 31-08-08 21:46

> Jeg var slet ikke klar over at golf 4 kunne fås med DSG kasse.
> Ensidige at de blev bygget efter 2004.

Samme her, men i udlandet sker der ofte andre ting end i DK.
Svagheder ved Golf 4?

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 31-08-08 21:55

Mogens skriver:

> Samme her, men i udlandet sker der ofte andre ting end i DK.
> Svagheder ved Golf 4?

Elnet.
Rust på håndtaget til bagklappen.

http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/93193438-E539-4184-B007-3137F54504DB/0/7881.pdf

Fra : Mogens

Dato : 31-08-08 22:06

> Elnet.
> Rust på håndtaget til bagklappen.
> http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/93193438-E539-4184-B007-3137F54504DB/0/7881.pdf

Tak Klaus - lige i øjet.

På R32 er olieopumpen problematisk, har jeg nu læst. Så mangler jeg blot et
overblik over fabriksmonterede undervogne, men der findes tilsyneladende kun
een udgave...

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 31-08-08 22:16

Mogens skriver:

> Tak Klaus - lige i øjet.

Velbekom.

Der er ingen tvivl om at R32 er en lækker bil. Men skiftet fra 4 til 5
gør altså en hel del, sådan rent kørselsmæssigt.

Da vi sidst så på bil var den en 4er vi gik efter, men det var kun en
ganske kort tur i en 5er der overbeviste os om at det skulle være
den.....

Fra : Mogens

Dato : 31-08-08 22:31

> [...]
> Da vi sidst så på bil var den en 4er vi gik efter, men det var kun en
> ganske kort tur i en 5er der overbeviste os om at det skulle være

Men dette gælder ikke for en R32 - Golf 4-udgaven er LANGT mere Sport end
Golf 5. Der er allerede gået kult i 4'eren - faktisk som man oplever det med
BMW M3 E30, som stadig handles til høje priser, fordi det er den ægte
vare...

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 31-08-08 22:55

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> skrev i meddelelsen
> Kigger lidt efter een (årgang 2003-2005 med DSG) og ville lige høre, om
> der er nogle oplagte fejl og mangler ved denne model.

En modstand i motorerne i køleren kan være gået - dét koster 2 nye motorer.
Viser sig ved at de kun kan køre med en hastighed og på en gang (klimaanlæg
skal være på on).

Se evt. tråd i www.clubgolf.dk omhandlende netop dette problem på Golf GTI
TDI.

--